Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع دکترای تخصصی(Ph. D.) و دوره‌های تکمیلی برای سال تحصیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع دکترای تخصصی(Ph. D) و دوره‌های تکمیلی برای سال تحصیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ موافقت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس علاقمندان استفاده از این بورس در رشته‌های علوم پزشکی می‌توانند با مراجعه به آدرس  https://stipendiumhungaricum.huapply و https://apply.stipendiumhungaricum.hu  نسبت به ثبت نام رشته‌‏ های مربوطه در دانشگاه‌های مورد تائید وزارت متبوع (بر اساس آخرین لیست دانشگاه‌های مورد تائید موجود در سایت مرکز خدمات آموزشی) حداکثر تا تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۲ برابر با ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ اقدام نمایند.

متقاضیان مقطع دکترای تخصصی باید نامه پذیرش از استاد دانشگاه مربوطه دریافت نموده و ضمیمه مدارک کنند.

پس از ثبت نام در سایت مذکور، ضروری است متقاضیان فرم‌های پیوست را تکمیل نموده و به آدرس پست الکترونیک   eda@behdasht. gov. ir   ارسال نمایند. اضافه می‌نماید متقاضیان ملزم به ارسال درخواست‌های خود صرفا" از طریق آدرس ایمیل شخصی خود می‌باشند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود.

پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تائید نهایی پذیرش متعاقبا" اعلام خواهد شد. انتخاب متقاضیان بر اساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر سوابق و توانمندی‌های علمی، و همچنین معیارهای ارزشیابی خود دانشگاه پذیرنده در کشور مجارستان، انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورسیه تحصیلی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشجویان اخراج شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد