Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمهدی نصیرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دغدغه ای در خانواده پرورش اندام بود که بخشی از آن به اعزام های صورت گرفته توسط این فدراسیون مربوط بود و به همین دلیل سئوالات و ابهاماتی برای اعضای مجمع مطرح شده بود که در این فضا سعی کردیم به آنها پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: جامعه بدنسازی و پرورش اندام، خانواده‌ای بزرگ با هواداران و طرفداران بیشمار است و تنها با همدلی، اتحاد و هم صدایی می توانیم در این حوزه موفق شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رای اعتماد دوباره‌ای که اعضای مجمع به من دادند بدون شک وظیفه ام در این فدراسیون سنگین تر از قبل شد و از امروز کارخودمان را برای حرکت در ادامه مسیر آغاز می کنیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: امیدوارم با رای دوباره ای که گرفتم بتوانم خواسته ها و توقعات اعضای مجمع را برآورده کنم، البته خودم دوست داشتم این مشکلات در جمع خانوادگی خودمان و به دور از مجمع فوق العاده حل و فصل می شد و کار به اینجا نمی‌کشید اما همانطور که گفتم برای اعتلای ورزش بدنسازی و پرورش اندام بازهم تلاش خواهیم کرد و از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

نصیرزاده تاکید کرد: این فدراسیون به دلیل طرفداران بیشماری که دارد با اتفاقات مختلفی هم رو به رو است. ما ۲۳ هزار باشگاه داریم و در سال گذشته نیز ۸۰۰ هزار ورزشکار سازماندهی شدند که کارت بیمه گرفته و در مسابقات ما شرکت کردند. البته ورزشکاران ما به مراتب بیشتر از این آمارها و ارقام هستند و طبیعی است با این تعداد مخاطب مشکلاتی هم در مسیر موفقیت داشته باشیم.

وی از وزیر ورزش و جوانان خواست تا نگاه ویژه ای به این فدراسیون داشته باشد و اضافه کرد: رشته هایی مانند کشتی، فوتبال، والیبال، بسکتبال و سایر رشته های دیگر مهم هستند ولی ما را به عنوان فدراسیونی مورد توجه قرار دهند که بدون زیرساخت های مناسب توسعه یافته ایم و این برای ما ایجاد مشکل کرده است. فدراسیون در سال ۱۳۸۴ تشکیل شده و در این سال ها رشد هم کرده است اما بدون این که ساختار مناسبی داشته باشد و همین مساله باعث شده امروز در بعد فیزیکی و ساختاری هویت نداشته باشیم و ایجاد همین فضا حداقل دوسال زمان نیاز دارد که ما آن را در برنامه خود قرار داده ایم. در مجمع فوق العاده هم بخشی از ابهامات به همین موضوع باز می گشت، به ابلاغ هایی که صادر شده و یا مواردی از این دست که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به برنامه های آتی این فدراسیون گفت: در نظر داریم ساختمان اداری فدراسیون را به مجموعه ورزشی آزادی منتقل کنیم، از سوی دیگر دو رویداد مهم را در پیش داریم که در اسفندماه سال جاری و فروردین سال آینده در ایران برگزار خواهد شد. قهرمانی آسیا در چلنج فیتنس و مچ اندازی آسیا را باید میزبانی کنیم که فعلا میزبانی کیش قطعی شده و شهر دیگر هم به زودی مشخص می شود. 

نصیرزاده در واکنش به فیلمی که در روزهای گذشته در یکی از شبکه های برون مرزی منتشر شده، تاکید کرد: آن مساله مربوط به سال ها قبل بود و تنها با هدف تخریب من و از سویی به دلیل سوء نیت برخی افراد نسبت به مجموعه ما صورت گرفت که بخش حقوقی فدراسیون حتما پیگیری خواهد کرد زیرا افرادی که این کار را کردند به نوعی خوراک شبکه های معاند را تامین کرده و امروز باید برای این رفتار خود پاسخگو باشند. 

مجمع فوق العاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عصر روز گذشته (یکشنبه) با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد که طی آن نصیرزاده با ۴۰ رای موافق و ۱۹ رای مخالف و یک رای ممتنع در سمت خود ابقا شد. وی همچنین امروز و پس از سه سال حضور در سازمان لیگ کشتی، از سمت خود استعفا کرد تا با فراغ بال سکان هدایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را در اختیار داشته باشد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون های ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ورزش شدید بر سرطان

آفتاب‌‌نیوز :

محققان معتقدند ورزش با شدت بالا باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی و در نتیجه کاهش در دسترس بودن انرژی مورد نیاز برای رشد تومور‌ها می‌شود.

با استفاده از داده‌های یک مطالعه، محققان ۷۲ درصد سرطان متاستاتیک کمتری را در شرکت کنندگانی که به طور منظم در فعالیت‌های هوازی با شدت بالا شرکت می‌کردند، یافتند.

در مطالعه دیگری که روی موش‌ها انجام شد، محققان دریافتند که فعالیت هوازی باعث کاهش ایجاد تومور‌های متاستاتیک در غدد لنفاوی، ریه‌ها و کبد حیوانات می‌شود.

سرطان متاستاز شده، سرطانی است که از جایی که شروع شده به قسمت دیگری از بدن گسترش یافته است.

محققان با تحقیق خود مکانیسم پشت اثر پیشگیرانه ورزش را شناسایی کردند. آن‌ها دریافتند که فعالیت بدنی باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی می‌شود که به معنای انرژی کمتر در دسترس تومور است.

به عبارت ساده‌تر، ورزش اندام‌های ما را برنامه ریزی مجدد می‌کند تا به مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشند که باعث می‌شود مواد مغذی کمتری برای رشد تومور در دسترس باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!