Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@13:47:39 GMT

اسطوره آبی‌ها به باشگاه برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۳۸۹۴

اسطوره آبی‌ها به باشگاه برمی‌گردد

خبرورزشی – نشریه «سان» گزارش داد که جان تری کاپیتان پیشین چلسی در آستانه بازگشت به این تیم است تا به عنوان مربی به تیم دوران بازیگری‌اش خدمت کند.

تری پیش از این امیدوار بود که از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد مربیگری دریافت کند اما ظاهراً از آنجا که هیچ تیمی چنین فرصتی در اختیار او قرار نداده، کاپیتان سابق آبی‌های لندن به چلسی برمی‌گردد تا به عنوان مربی یکی از تیم‌های پایه باشگاه و مسئول نظارت بر روند استعدادهای جوان باشگاه مشغول به کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین فعالیت مربیگری جان تری ۴۱ ساله کار به عنوان دستیار در تیم استون‌ویلا بود که سال ۲۰۱۸ به پایان رسید.در همین حال سایت اتلتیک انگلیس گزارش کرده است که تری به اکنون مربیگری در لیگ دسته اول انگلیس فکر می‌کند اما قصد دارد تا زمان دریافت پیشنهادی مناسب به چلسی برگردد و پتر چک به عنوان مشاور فنی و ورزشی راه را برای بازگشت او هموار کرده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جان تری چلسی جان تری چلسی خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!