Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد.
به گزارش آریا، تکلیف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد. مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی چندی پیش برگزار شد و 16 تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کردند. قرعه کشی این مرحله از ساعت 13 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد. بازی های یک هشتم نهایی جام حذفی روزهای 27 و 28 دی ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند:
ذوب آهن - پرسپولیس
مس رفسنجان - پدیده
نساجی - گل گهر سیرجان
پیکان - استقلال
خیبر خرم آباد - نفت آبادان
آلومینیوم اراک - سپاهان
مس کرمان - فولاد خوزستان
نفت مسجدسلیمان - خلیج فارس ماهشهر
 قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران برگزار شد و اصغر مدیرروستا و صمد مرفاوی که مهمانان این مراسم بودند به ترتیب گوی‌ها را بیرون آورده و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. تیم‌هایی که در مرحله قبلی میهمان بودند در این مرحله میزبان شدند و برای حریفانی با وضعیت مشابه برای تعیین میزبانی در انتها قرعه کشی دیگری انجام شد.
اولین قرعه به پرسپولیس و ذوب آهن تعلق داشت که در همین هفته در آزادی با یکدیگر رو به رو شده بودند و سرخ‌ها با دو گل آنها را شکست دادند. میزبان این جدال با قرعه مشخص شد و شاگردان یحیی باید به اصفهان سفر کنند. مس رفسنجان و پدیده مشهد دومین قرعه مشخص شده بود که رفسنجانی‌ها باید از تیم بحران زده پدیده میزبانی کنند. سومین قرعه به نام نساجی مازندران و گل‌گهر درآمد و گل‌گهر که طبق گفته امیرقلعه نویی انگیزه بالایی برای فتح جام حذفی دارد در صورت آماده بودن چمن ورزشگاه باید به ساری سفر کند.
چهارمین قرعه به پیکان و استقلال تعلق داشت که این دیدار به میزبانی خودروسازان برگزار خواهد شد. استقلال فصل گذشته پیکان را در جام حذفی شکست داده بود و در این فصل لیگ هم برد پرگلی را مقابل آنها تجربه کرد. اولین تیم لیگ یکی که نامش از گوی‌ها بیرون آمد خیبر خرم آباد بود که مشخص شد باید از صنعت نفت آبادان میزبانی کند.
اما شاید حساس‌ترین مسابقه این مرحله در ششمین قرعه معلوم شد؛ جایی که آلومینیوم و سپاهان حریف یکدیگر شدند. اراکی‌ها به عنوان میزبان این بازی انتخاب شدند و سپاهان که در این هفته برای مصاف با پرسپولیس به اراک می‌رود باید در انتهای دی نیز این سفر را برای دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی تکرار کند. سپاهان و آلومینیوم در این فصل لیگ برتر مدعی نشان داده‌اند و باید دید کدام تیم به جمع هشت تیم خواهد رسید.
دومین تیم لیگ یکی در هفتمین قرعه نامش از گوی‌ خارج شد. مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی یعنی فولاد خوزستان را به عنوان حریف خود در مرحله یک هشتم شناخت. کرمانی‌ها میزبان این دیدار خواهند بود. جالب اینکه نام تیمی که شاید تیم‌های دیگر دوست داشتند آن را به همراه گوی تیم خود ببینند در آخرین قرعه بیرون آورده شد. خلیج فارس ماهشهر لیگ دویی که با شکست دادن هوادار شگفتی‌ساز شده بود نفت مسجد سلیمان را به عنوان حریف خود شناخت. این مسابقه به میزبانی نفتی‌ها در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جام حذفی پیکان استقلال ذوب آهن پرسپولیس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد قرعه کشی مشخص شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن

آتیلا حجازی درباره بازی با ذوب آهن و پیکان صحبت کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد.

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت:

امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت:

در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود