Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق نظرسنجی مردمی در «رادیو صبا» محسن چاوشی به عنوان محبوب‌ترین خواننده پاپ در ۱۰ سال اخیر انتخاب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه «ترین‌ها» که هر هفته به سراغ ترین‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و... می‌رود این بار با معرفی لیستی از خوانندگان پاپ به انتخاب محبوب‌ترین خوانندگان پاپ در 10 سال اخیر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه «ترین‌ها» خوانندگانی چون رضا بهرام، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، رضا صادقی، محسن چاووشی، فریدون آسرایی، گرشا رضایی، سیروان خسروی، سینا حجازی و امیدحاجیلی در لیست محبوب‌ترین خوانندگان پاپ 10 سال اخیر قرار گرفتند، که مخاطبان با شرکت در نظرسنجی این برنامه در طول هفته و زمان پخش برنامه به محبوب‌ترین خواننده پاپ رای می‌دادند.

روز جمعه طبق انتخاب تیم «ترین‌ها» که حاصل کارشناسی داوران برنامه، پیامک‌های ارسال مخاطبان در طول برنامه و نظرسنجی صورت گرفته در صفحه مجازی برنامه بود، محسن چاوشی به عنوان محبوب‌ترین خواننده پاپ در یک دهه اخیر معرفی شد و احسان خواجه امیری رتبه دوم این رقابت را کسب کرد و جایگاه سوم نیز به بابک جهانبخش تعلق گرفت.

برنامه «ترین‌ها» در بخشی به نام «زرشک زرین» که توسط شهره احمدوند اجرا می‌شود، درباره ضعیف‌ترین گزینه رای گیری می‌کند و در پایان برنامه نتایج نظرسنجی اعلام می‌شود.

روز جمعه سوم دی گزینه‌های زیر مورد نظرسنجی قرار گرفتند:

1-مسئولین وزارت ارشاد به دلیل اجرای اولین کنسرت موسیقی به یاد هنرمندان درگذشته کرونا در شرایط کنونی

2- بازیگری خوانندگان در سریال‌ها بدون داشتن سابقه و دانش ِبازیگری - مانند حضور سیروان و زانیار خسروی به عنوان بازیگر در یکی از سریال‌های شبکه خانگی

3-تهیه کنندگان موسیقی به دلیل حمایت از چهره‌های جدید و بی استعداد خوانندگی

طبق نظرسنجی مردمی زرشک زرین این برنامه به بازیگری خوانندگان در سریال ها بدون داشتن سابقه و دانش بازیگری تعلق گرفت.

برنامه «ترین‌ها» با شروع فصل زمستان روزهای جمعه ساعت 18:30 به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف اله و اجرای شاهین جمشیدی، نویسندگی فرزانه عرفانی تبار، صدابردار رضا سلیمانی، هماهنگی مرتضی نظری به مدت 90 دقیقه پخش می‌شود.

احتمال لغو کنسرت ها در تالار وزارت کشور / کنسرت ماکان، یاسینی و صادقی در هاله‌ی ابهاممهمترین کنسرت‌های پاپ در هفته جاری / از ماکان بند پر طرفدار تا هوروش بند و تبعات پلی بکرضا صادقی: به استانبول آمدم و برمی‌گردم / تردید در فروش کامل بلیت های این کنسرتکنسرت حجت اشرف زاده در اسپیناس پالاس به روایت عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران

یادمان زنده‌یاد غلامحسین بنان به مناسبت زادروز ایشان آخر هفته جاری، با عنوان «طنین بال قو» و در قالب بیستمین شب موسیقی ارسباران برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین شب موسیقی ارسباران پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ 1403 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این برنامه با عنوان «طنین بال قو» به مناسبت زادروز زنده‌یاد غلامحسین بنان به یادمان این خواننده فقید موسیقی دستگاهی ایرانی اختصاص دارد.

در این برنامه که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود، چندین اجرای موسیقی پیش‌بینی شده است و سخنرانان مراسم درباره ویژگی‌های آواز استاد بنان نکاتی را بیان خواهند کرد.

چرا غلامحسین بنان آواز شهرام ناظری را افتضاح توصیف کرد

غلامحسین بنان (زاده 10 اردیبهشت 1290 و درگذشته 8 اسفند 1364) خواننده موسیقی دستگاهی ایرانی بود. او از سال 1306 تا سال 1347 در زمینه موسیقی فعالیت داشت و عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان‌گذار انجمن موسیقی ایران بود. بنان را نخستین خواننده ایرانی آشنا با خط بین‌المللی موسیقی (نُت) دانسته‌اند. جنس صدای وی از نوع باریتون بود. ترانه‌هایی از جمله «بهار دلنشین»، «الهه ناز» و سرود «ای ایران» از آثار شناخته‌شده با صدای بنان هستند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر