Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید هدایت احمدنیا از شهدا عملیات کربلای پنج افزود: عملیات رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس گنجینه بسیار با ارزش و تمام نشدنی است.

وی با بیان اینکه شهیدان، گنجینه بزرگی برای همه نسل‌ها به شمار می‌روند اضافه کرد: اقتدار، عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان است که بازگو شدن این رشادت‌ها در همه محافل و مجالس باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر خانواده معظم شهدا را نماد فرهنگ ایثار و جهاد دانست و تصریح کرد: پدران و مادران شهدا عزیزترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کرده‌اند و بدون تردید ملت ایران قدر این ایثار و از خود گذشتگی خانواده‌های شهدا را می‌داند.

محمدی‌زاده رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگری از جمله خانواده معظم شهدا را مورد تأکید قرار داد و اضافهکرد: خدمات به خانواده معظم شهدا، سرکشی دائم به این عزیزان و تحقق مطالبات آنان باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ همگانی است.

برچسب‌ها بوشهر خانواده شهدا عملیات کربلای ۵ احمد محمدی زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر خانواده شهدا عملیات کربلای ۵ بوشهر خانواده شهدا عملیات کربلای ۵ احمد محمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان

به گزارش قدس آنلاین، سیدشمس‌الدین موسوی اظهار کرد: از آنجا که با توجه به مشکلات پیش‌ رو ساخت موزه دفاع‌ مقدس زنجان به تعویق افتاده، امسال تلاش این است که فاز یک موزه دفاع‌ مقدس که نماد ۳۵۳۵ شهید و ۷۰ هزار رزمنده دفاع‌ مقدس است سوم خرداد به بهره‌برداری‌ برسد.

وی با بیان اینکه موزه‌های دفاع‌ مقدس باید با کمک مسؤولان استانی ساخته شود و روند احداث آنها تسریع شود، عنوان کرد: امیدواریم سال آینده فاز دوم این موزه به بهره‌برداری برسد.

موسوی تاکید کرد: همکاری سایر نهادهای فرهنگی موجب شده است در حوزه تدوین و چاپ و نشر کتاب سالانه ۶۰ عنوان کتاب مکتوب ۲۰ عنوان کتاب صوتی تهیه کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان زنجان با بیان اینکه هدف اصلی از نشر و چاپ کتب درباره شهدا پای کار آوردن جوانان متعهد، انقلابی و دلسوز و آشنا شدن آنها با سیره و منش آنهاست که با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی کشور در جنگ نابرابر شدند، اظهار کرد: شروع ساخت فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای شهید مخبری زده شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار وظیفه ترویج و نشر سیرت و صورت شهدا را در جامعه اسلامی دارد و از جمله وظایف مهم این مرکز ترویج فرهنگ شهادت بین نسل‌های جدید انقلاب است، افزود: با توجه به ظرفیت‌ استان زنجان و سرداران و فرماندهان آن هنوز تولید آثار هنری فاخر در این زمینه نداریم و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس زنجان، یکی از برنامه‌های مهم برای شناخت مردم از شهدا و ترویج راه و منش آنهاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود