Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@11:56:56 GMT

بُرد با نیکی کریمی است یا هدیه تهرانی؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۴۱۸۲

بُرد با نیکی کریمی است یا هدیه تهرانی؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حال حاضر ۱۸ فیلم سینمایی روی پرده سینما هستند و از این میان، «گشت ارشاد»، «دینامیت»، «بی همه چیز»، «شهر گربه‌ها» و «آتابای» به ترتیب جایگاه اول تا پنجم جدول فروش در یک هفته گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس آماری که سامانه سمفا منتشر کرده؛ در هفته گذشته، فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» با کارگردانی سعید سهیلی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، «دینامیت» با کارگردانی سید مسعود اطیابی، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، «بی همه چیز» یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، «شهر گربه‌ها» به کارگردانی سید جواد هاشمی ۴۸۰ میلیون تومان و «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی ۴۴۰ میلیون تومان را در گیشه برای خود ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «آتابای» پیش از اکران«بی همه چیز» جایگاه سوم جدول فروش را به خود اختصاص داده بود، اما در دو هفته گذشته به جایگاه پنجم رسیده و جایش را به «بی همه چیز» داده است. باید دید که در ادامه مسیر «آتابای» توان فروش بیش‌تر و رقابت با « بی همه چیز» را دارد یا نه!

متن کامل این گزارش را در خبرآنلاین بخوانید

۵۸۲۴۵

کد خبر 1586823

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هدیه تهرانی نیکی کریمی فیلم بی همه چیز سینمای ایران میلیون تومان بی همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر رومانی، تیم آرکادا گالاتی که جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار داشت، در چهارمین بازی فینال با نتیجه سه بر یک مقابل کورونا براسوف شکست خورد تا تیم کورونا براسوف با کسب برد سوم قهرمان لیگ رومانی شود.

در این مسابقه ابتدا آرکادا گالاتی ست اول را با نتیجه 26 بر 24 از آن خود کرد. اما در ادامه تیم کورونا براسوف ست‌های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 19 برد و قهرمان لیگ رومانی در فصل شد.

بدین ترتیب کورونا براسوف سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و آرکادا گالاتی با جواد کریمی به کاپ اروپا خواهد رفت. آرکادا گالاتی قهرمان چندین دوره پیاپی لیگ رومانی بود که امسال با جواد کریمی نتوانست قهرمان شود.

گفتنی است در حالی که قهرمان این لیگ مشخص شده، جدال برای سومی همچنان ادامه دارد و تیم های راپید بخارست و دینامو بخارست از چند روز دیگر برای بار پنجم به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف رتبه سوم نیز مشخص شود. امیر غفور و علی اصغر مجرد در تیم راپید و محمد بربست در تیم دینامو بخارست حضور دارند.

دیگر خبرها

  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم