Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  به تازگی خبری منتشر شد مبنی براینکه با توجه به شکایت کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای سابق سرخ‌پوشان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شده است.

ظاهرا در زمان عقد قرارداد این بازیکن با پرسپولیس بندی در قراردادش وجود داشته که طبق آن باشگاه باید ۳۰ هزار دلار هم به عنوان حق ایجنت به کارگزار این بازیکن پرداخت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، مدیران زیر بار پرداخت این مبلغ به مدیربرنامه‌های اوساگونا نرفتند تا او علیه این باشگاه به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند.

مسئولان کمیته وضعیت پس از طرح این شکایت از اوساگونا و مدیربرنامه‌هایش درخواست کردند برخی نواقص این پرونده رفع شود. پس از این درخواست بازیکن نیجریه‌ای ضمن معرفی نماینده‌اش در کشورمان، وکالت‌نامه‌ای را تنظیم کرده و همراه با قرارداد خود با ایجنت بلژیکی‌اش و همچنین مجوز این مدیربرنامه‌ به ایران ایمیل می‌کند تا از این طریق نواقص موجود در پرونده رفع شود.

درادامه کمیته وضعیت به نماینده اوساگونا در کشورمان اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و در صورتی که وی خواستار تجدیدنظر درباره حکم است باید با پرداخت سه درصد اصل مبلغ، پرونده را در کمیته استیناف پیگیری کند به همین دلیل مدیربرنامه‌های اوساگونا تصمیم به شکایت از طریق فیفا گرفت.

درهمین ارتباط شنیدیم این پرونده اوساگونا درحال حاضر باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی کند. چرا؟

باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع خیالش راحت است چرا که پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا) رفته است.

روال کمیته انضباطی فیفا هم این است که ۴۵ روز به باشگاه برای پرداخت بدهی ( ۹۶ هزاردلاری) مهلت می دهد.

به عبارت ساده تر پرسپولیسی ها مطمئن هستند پنجره بازشده نقل و انتقالات پرسپولیس فعلا بسته نمی شود. بنابراین صدری و دوستان تصمیم گرفته اند تا زمان رسیدن نامه هشدار کمیته انضباطی فیفا و در مهلت مقرر بدهی ۹۶ هزار دلاری اوساگونا را پرداخت کنند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه فیفا Fifa کریستین اوساگونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

بیشتر بخوانید:
مهدی طارمی دنبال گرفتن تابعیت پرتغال

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229455 برچسب‌ها مهدی طارمی

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود