Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در گفت‌وگویی با امامعلی رحمان، رئیس‌جمهوری تاجیکستان گفت: تاجیکستان یکی از هم‌پیمانان واقعی ماست. ما در حال توسعه روابط در تمام زمینه‌ها از جمله مسائل امنیتی هستیم. وضعیت کنونی مرزهای تاجیکستان و افغانستان نگران کننده است.

پوتین همچنین درخصوص جریان مهاجرت از تاجیکستان به روسیه صحبت و بر لزوم یادگیری زبان روسی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین در این زمینه گفت: من از توجه و دغدغه شما درخصوص پیشرفت زبان روسی آگاهم که با حمایت شما به خوبی توسعه یافته است. خیلی‌ها خواهان یادگیری زبان روسی هستند. این مساله قابل درک است چراکه امروز در حدود یک میلیون نفر از ملت تاجیکستان به طور موقت در روسیه زندگی می‌کنند.

به گفته رئیس‌جمهوری روسیه، "طبق توافق، ما درحال حل و فصل مساله جریان مهاجرت به منظور حمایت از ملت و اقتصاد تاجیکستان هستیم"./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: پوتین شرایط افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی امانی با حسین امیرعبداللهیان دیدار و تبادل نظر کرد.

مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل مأموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: به نظر می‌رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

کد خبر 749961

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • پایان پوتین؟!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد