Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:54:18 GMT

هدف لیورپول فتح تمام عناوین است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۴۶۲۳

هدف لیورپول فتح تمام عناوین است

جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول تاکید کرد هدف این باشگاه فتح تمامی عناوین در این فصل است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در مقطع کریسمس تنها سه امتیاز با منچسترسیتی، صدرنشین رقابت های لیگ برتر فاصله دارند و البته پیش از این لیورپول با اقتدار و به راحتی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوردن هندرسون، کاپیتان باتجربه مرسی سایدی ها مدعی شد شرایط در طول یک فصل به سرعت تغییر می کند و بازیکنان لیورپول تمام تمرکز خود را تنها روی بازی های پیش رو قرار داده اند.

 

جوردن هندرسون گفت: " می خواهیم تمام تورنمنت هایی که در آن حضور داریم را جدی بگیریم و قصد داریم برای کسب عناوین قهرمانی تلاش کرده و در همه دیدارهای پیش رو پیروز شویم. هر بار که راهی زمین می شویم با این هدف است و همیشه برای کسب امتیازات بیشتر تلاش کنیم.

 

 

صادقانه بگویم، من هرگز خیلی  به ماه های پیش رو نگاه نمی کنم و پیش خودم نمی گویم که در پایان فصل ما باید به این عناوین دست پیدا کنیم. در فوتبال همه چیز به سرعت تغییر می کند و شما در مسیر خود برای کسب موفقیت به کمی شانس هم نیاز دارید.

 

به خصوص با شرایطی که حالا در آن زندگی می کنیم، اهمیت این موضوع بیشتر از گذشته شده است. خیلی اتفاقات ممکن است تا پایان فصل رخ دهد، پس در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی های پیش رو و چالش بعدی است. اگر این کار را انجام داده و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم، می توانیم در پایان فصل در موقعیت خوبی قرار بگیریم."

لیورپول جوردن هندرسون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول جوردن هندرسون جوردن هندرسون پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی توماس سوچک مقابل لیورپول (وست هم 1-2 لیورپول)

گل به خودی توماس سوچک بازی را 2 بر 1 به سود لیورپول کرد.

دانلود (4.8MB)

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)
  • گل به خودی توماس سوچک مقابل لیورپول (وست هم 1-2 لیورپول)
  • گل اندرو رابرتسون به وست هم (وست هم 1-1 لیورپول)
  • گل جرد بوون به لیورپول (وست هم 1-0 لیورپول)
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول