Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@11:43:03 GMT

خودسوزی مرد اصفهانی در شهرداری گلپایگان

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۴۶۳۸

صراط:

پیمان شکرزاده اظهار کرد: دو شخص حقیقی با یکدیگر برسر ملکی واقع در خیابان شهید خرازی گلپایگان اختلاف پیدا می‌کنند که این موضوع ارتباطی به شهرداری و پرسنل آن ندارد، اما دعوای این دو نفر به داخل فضای شهرداری کشیده می‌شود و متاسفانه یکی از افراد اقدام به خودسوزی می‌کند، اما خوشبختانه با توجه به حضور تیم آتش نشانی در ساختمان شهرداری، آتش در سریعترین زمان ممکن خاموش می‌شود؛ البته یکی از کارکنان شهرداری که به کمک آن فرد رفته بود از ناحیه دست دچار سوختگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزراش رکنا، شهردار گلپایگان گفت: این اختلاف ملکی از سال ۹۲ شروع شده است و زمانی که اقدام به ساخت پارک شهید خرازی کردیم در ملک مذکور فضای سبزی ایجاد نکردیم و منتظر هستیم اختلافات از طریق سیستم قضایی حل شود تا مشخص شود مالک زمین چه فردی است تا با وی جهت خرید وارد مذاکره شویم.

به گزارش زنگ خطر؛ فردی که اقدام به خودسوزی کرده از بیمارستان گلپایگان به یکی از بیمارستان‌های اصفهان اعزام شده است

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودسوزی شهرداری گلپایگان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا یک خودرو برای داشتن شیشه دودی در روز فقط یک بار جریمه می‌شود یا امکان دارد بیشتر جریمه شود، گفت: بله امکان اینکه فردی در روز چند بار به دلیل داشتن شیشه دودی جریمه شود، وجود دارد.

 

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا تصریح کرد: فردی که استمرار به تخلف داشته باشد باید طبق قانون با او برخورد و جریمه شود؛ در واقع استمرار در تخلف به معنای بی‌قانونی فرد متخلف است.

 

دیگر خبرها

  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد