Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@15:55:03 GMT

هشدار درباره آغاز پیک ششم کرونا با ورود امیکرون

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۴۶۶۶

‍‍‍‍‍‍

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه سرفه، عطسه، بدن درد، تب و غیره از علائم اُمیکرون است، گفت: قدرت انتقال و سرایت‌پذیری اُمیکرون نسبت به سویه‌های قبلی بیشتر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 علیرضا بیگلری عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور در برنامه "گفتگوی ۱۸:۳۰" شبکه خبر گفت: آخرین تعداد نمونه‌های مثبت تأیید شده اُمیکرون در کشور ۳۴ نفر است که با در نظر گرفتن خانواده فرد مبتلا، تعداد افراد مبتلا بالاتر از تعداد ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی بیان کرد: سرایت‌پذیری و انتقال اُمیکرون نسبت به واریانت‌های پیشین خیلی بیشتر است و اصلا با سویه‌های قبلی قابل مقایسه نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: علائمی مانند سرفه، عطسه، بدن درد، تب و غیره می‌تواند علامت اُمیکرون باشد و وقتی فردی این علائم را دارد فرض کند اُمیکرون است و خود را قرنطینه کند.

بیگلری بیان کرد: سویه غالب در کشور فعلا دلتا است، افراد مبتلا به کرونا به سویه آن حساس نشوند، زیرا درمان آنها یکسان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ا میکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است