Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در معاونت غذا و دارو آمادگی لازم را برای مقابله با سویه اومیکرون در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی افزود: دستگاه اکسیژن ساز به اندازه کافی در بیمارستان‌های استان کرمانشاه وجود داشته و تعداد ۲ هزار کپسول اکسیژن خریداری و در اختیار بیمارستان‌های استان قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ تخت به تخت‌های آی. سی. یو در بیمارستان‌های استان کرمانشاه اضافه شده و آمادگی لازم جهات تأمین تجهیزات بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فارابی پس از تکمیل وجود دارد.

محمدی بیان کرد: همچنین ذخیره‌ی دارو رمدسیویر و سایر داروهای مربوط به کرونا برای یک ماه نیز در استان کرمانشاه وجود دارد و در صورت مواجه با پیک جدید بیماری کمبودی از نظر تأمین اقلام دارویی مورد نیاز در استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت وجود برخی اقلام مصرفی در بیمارستان‌ها تمهیداتی اندیشیده شود که این اقلام با توجه به اعلام نیاز بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری و در اختیار بیمارستان قرار گیرد و لیست این اقلام در اختیار بخش‌های مرتبط قرار داده خواهد شد.

محمدی با اشاره به لزوم تعمیرات دستگاه‌های اکسیژن ساز در بیمارستان‌های استان کرمانشاه، گفت: مدیران بیمارستان‌ها باید تعمیرات دستگاه‌ها و تعویض فیلترها و روغن دستگاه را انجام دهند تا در صورت بروز پیک احتمالی با مشکل کمبود اکسیژن مواجه نشویم.

کد خبر 5385664

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ویروس کرونا سویه اومیکرون کرونا سازمان غذا و دارو اکسیژن ساز دارو ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان واکسن کرونا سانحه تصادف 9 دی زلزله سویه اومیکرون کرونا ایلام بیمارستان های استان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود