Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، دوره آموزش بازیگری تئاتر به میزبانی شرکت تاگ سبز رودان در مجموعه علمی، فرهنگی و پژوهشی شهرستان رودان در حال برگزاری است.

به گفته مسؤول انجمن نمایش رودان، این دوره با همکاری گروه تئاتر سیاژن شهرستان از اول دی ماه به مدت یک هفته در رودان به میزبانی شرکت تاگ سبز برگزار می شود

ارتقای دانش و مهارت‌های بازیگری به شکل فنی، علمی و اصولی از اهداف مهم برگزاری این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد صفایی افزود: نخستین دوره بازیگری گروه تئاتر پاپتی‌ها برای اولین بار با حضور حمید پور آذری در حال برگزاری است و سر فصل آموزش این دوره از کارگاه‌ها مواجهه بدن با مکان است.

مسول انجمن نمایش رودان با اشاره به اینکه گروه تئاتر سیاژن را مجری این طرح عنوان کردگفت: برگزاری این دوره‌ها برای تربیت اصولی نسل نو تئاتر رودان لازم و ضروری است چرا که معتقدیم استعدادهای فراوانی در سطح شهرستان وجود دارد که باید به تئاتر استان و کشور معرفی شوند.

این هنرمند جوان همراهی و همکاری منوچهر ضیایی ریس مجموعه علمی، فرهنگی و پژوهشی تاگ سبز رودان را به فال نیک گرفت و بیان داشت این شرکت در راستای مسؤولیت اجتماعی و فرهنگی خود در شهرستان میزبان شایسته‌ای برای هنرمندان بوده و امیدواریم تعامل ما با بخش خصوصی حرکت‌های بزرگی را رقم بزند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس مسؤولیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر