Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کاظم اولیایی در مورد شرایط پرسپولیس و استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: AFC سؤالاتی را از باشگاه‌های پرسیده بود که باشگاه‌های ما پاسخ‌های خود را ارائه کردند. کنفدراسیون فوتبال آسیا این پاسخ‌ها را فردا بررسی می‌کند تا ببیند آنها قانع‌کننده هستند یا نه.

وی در مورد تغییر مالکیت قطعی پرسپولیس و استقلال گفت: فیفا و AFC باشگاه دولتی را نمی‌پذیرند و برای جلوگیری از تبانی دو باشگاه نباید یک سهامدار عمده داشته باشند اما استقلال و پرسپولیس یک مجمع دارند و به همین دلیل در حال حاضر از این مجمع مشترک خارج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فیفا و AFC مجامع دولتی را قبول ندارند و این مسئله محل شبهه است. با این حال آقایان باید رایزنی کنند و به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بگویند این دو باشگاه در حال خصوصی‌سازی هستند و ما به ناچار مجبور شده‌ایم این تغییر مالکیت و مجمع را داشته باشیم تا آنها این مسئله را بپذیرند. روح فیفا معتقد است باشگاه‌ها باید بنگاه‌های تجاری که تابع قوانین تجاری کشورشان هستند فعالیت کنند و تیم‌داری از دولت را نمی‌پذیرد.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد بدهی مالیات دو باشگاه و اینکه این بدهی‌ها معوق شده‌ است، گفت: این بدهی‌ها معوق نیست. سال‌های قبل نیز چنین اقداماتی انجام شده است. ماده‌ای به نام ۲۱۶ مکرر در قوانین مالیاتی وجود دارد که می‌گوید وقتی مالیاتی برای یک بنگاه تجاری تعیین شد آن بنگاه تجاری حق اعتراض دارد و در کمیسیون ماده ۲۱۶ مکرر که متشکل از نماینده دادگستری، نماینده سازمان مالیاتی و نماینده صنف است این مسئله بررسی می‌شود یا آن مالیات را کم می‌کنند یا همان مبلغ باقی می‌ماند. اکنون نیز بدهی‌ مالیاتی سرخابی‌ها همین شرایط را پیدا کرده و سازمان مالیاتی اعلام کرده این بدهی در دست بررسی است و قطعی نیست و با این عدم قطعیت بدهی مالیاتی بخشی از مشکل صدور مجوز حرفه‌ای حل می‌شود.

اولیایی در مورد اینکه  AFC تا چه زمانی باشگاه‌های ما را خواهد داد، عنوان کرد: ما تا پایان وقت اداری امروز به وقت مالزی که حدود ۱۵:۲۹ دقیقه به وقت تهران می‌شود سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر فرصت دفاع داشتند امیدواریم که کمیته مربوطه در  AFC پاسخ‌های این باشگاه‌ها را قانع‌کننده بداند که در غیر این صورت این پرونده به کمیته انضباطی  AFC ارجاع خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال پاسوز مشکلات پرسپولیس و بدهی این باشگاه به کالدرون شده است، اظهار داشت: برای ما چیزی روشن نیست. بیش از ۴۰۰ ایراد از باشگاه استقلال و کمی بیشتر از این از باشگاه پرسپولیس و همچنین گل‌گهر گرفته شده است. هر سه باشگاه ایرادهای مختلفی داشته‌اند اما اینکه کدام باشگاه ایراد بیشتری داشته است برای ما روشن نیست و این مسئله و پیش‌داوری هیچ کمکی هم به ما نمی‌کند. حواشی زیادی هم درست شده مانند فرافکنی و همچنین مسئولانی که سال‌های قبل مسئولیت داشتند و اکنون نه تنها پاسخگو نیستند بلکه خودشان را طلبکار هم می‌دانند. این شرایط مطلوبی نیست. سال گذشته نیز همین شرایط وجود داشت که وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال با سفر به مالزی به  AFC تعهد دادند که مشکلات ظرف یک سال برطرف خواهد شد اما مشکلات این دو باشگاه در این یکسال نه تنها حل نشده که اضافه هم شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاظم اولیایی پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس کاظم اولیایی باشگاه ها دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان با بیان سختی بازی‌های لیگ در هفته‌های پایانی، اظهار داشت: همه تیم‌ها درپی رسیدن به اهداف خود هستند لذا بازی‌ها سخت می‌شود. از وقتی به ایران آمدم می‌دانم که بازی برابر سپاهان سخت و هر جریان کوچکی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. امیدوارم در این هفته از جزئیات به بهترین شکل استفاده کنیم تا نتیجه را به سود خود به پایان رسانیم.   وی با اشاره به باخت پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، گفت: امیدوارم در بازی برابر سپاهان یک حمایت خوب از جانب هواداران داشته باشیم. درست است که یک جام را از دست دادیم، اما انرژی مثبت آنها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند. برد یا باخت در پایان هر بازی رقم می‌خورد، اما مهم این است که از بازی‌ها درس بگیریم. شکست همیشه تلخ است، اما امیدوارم هواداران بدانند که لیگ را در پیش داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و برای آن می‌جنگیم.   اوسمار در پاسخ به انتقادات در خصوص تعویض‌های پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، افزود: اینگونه نیست. من به تمام بازیکنانم اطمینان و اعتماد دارم. ما بعد از این تعویض‌ها ۲ گل زدیم این نشان می‌دهد که بازیکنان تعویضی به ما کمک کردند. هدف آنان نیز بهتر کردن روند بازی به سود ما بود. من باور دارم و قبلا هم گفتم که دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و برای همین هیچوقت اعتقاد ندارم که یک نفر ضعیف است یا نه.   سرمربی پرسپولیس در خصوص طلسم ۶ ساله برد این تیم در برابر سپاهان نیز گفت: در برزیل یک ضرب‌المثل داریم که می‌گوید هر چه شما یک نفر را نمی‌برید، به بردش نزدیک‌تر می‌شوید و هر چه یک نفر را راحت می‌برید به باخت برابر او نزدیک خواهید شد.   اوسمار در خصوص آمادگی علیرضا بیرانوند برای حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس، افزود: هنوز مشخص نیست که او بتواند بازی کند. بیرانوند را زیر نظر داریم و در تمرین بررسی خواهیم کرد که شرایط او برای بازی برابر سپاهان چگونه است.   سرمربی قرمز‌ها در واکنش به کُری امید نورافکن بازیکن سپاهان، گفت: نمی‌دانم این بازیکن چه گفته است پس نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم، اما یک بازیکن توانایی خود را باید در زمین مسابقه نشان دهد و کارش را تا آخر بازی به خوبی انجام دهد.   اوسمار در خصوص ۳ بار کامبک خوردن مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی، افزود: قطعا این موضوع از جنبه احساسی روی بازیکنان اثر می‌گذارد. ما با آنها صحبت کردیم و کار کردیم. تمرینات خوبی داشتیم و آماده بازی فردا مقابل سپاهان هستیم.   وی در واکنش به این سوال که فردا مصلحت اندیشی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بین واقعیت فوتبال و بازی تماشایی فاصله زیادی وجود دارد. روز اولی که آمدم این را گفتم. عمده تمرینات ما تمرکز روی توپ گرفتن و حمله کردن است و به نتیجه بازی کاری نداریم. من دوست دارم همیشه توپ را به دست بیاوریم و حمله کنیم. این نوع بازی برای پرسپولیس مهم است. اگر دست من باشد دوست دارم در تمام بازی‌ها در فصل پرسپولیس در آزادی میزبان باشد و با ۶۰ هزار تماشاگر بازی را برگزار کنیم.   سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص غیبت امید عالیشاه و دانیال اسماعیلی‌فر در بازی فردا، افزود: بازیکنان بزرگی مانند عالیشاه، امیری، بیرانوند و ... در هر تیمی که بازی کنند، نبودشان خیلی احساس می‌شود. واقعا تاسف می‌خورم که در این بازی دانیال را نداریم، اما بازیکن جانشین وی بازیکن خوبی است و نیاز ما را برطرف خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا