Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:50:04 GMT

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۴۹۸۱

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران شد

"علیرضا کریمیان" مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم‌تکریم «عبدالرضا فولادوند» مدیرکل سابق  و معارفه «علیرضا کریمیان»، مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران، با حضور عطاران مشاور وزیر آموزش و پرورش و باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کریمیان سال 94 به عنوان مدیر آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد و پس از آن مدتی به عنوان مشاور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش فعالیت کرد.

در این جلسه علی باقرزاده، رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی اظهار کرد: مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران همدلی خوبی را بین این اداره کل و حوزه ستادی برقرار کرد و در عرصه ایجاد همدلی بسیار تلاش می‌کرد.

باقرزاده افزود: در راه اندازی «مدرسه تلویزیونی» اولین قدم‌ها را اداره کل آموزش و پرورش تهران برداشت که نیاز به مقدمات فراوانی داشت.

وی اضافه کرد: محتوای آموزشی و روش‌های آموزشی و یادگیری و نیازسنجی در حیطه دانش آموزی از جمله مواردی است که مقدمه تحول است و این در برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش قرار دارد.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی با تأکید بر«مدرسه محوری» گفت: نصیب برابر آموزشی و عدالت آموزش از جمله مسائلی است که در دستور کار و برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش  قرار دارد.

وی با اشاره به سوابق کریمیان افزود: سکان مهم ترین مدیریت  ادارات کل آموزش و پرورش کشور، به شخصی واگذار می‌شود که برای تحقق برنامه‌های وزیر دارای برنامه است.

علیرضا کریمیان مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی و آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حالی به پیروزی رسید که جهان در سیطره دو بلوک شرق و غرب قرار داشت.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلابگفت: در این بیانیه نگاه حضرت آقا به نوجوانان و جوانان است لذا برای تحقق گام دوم انقلاب باید سند تحول بنیادین را اجرایی کنیم.

کریمیان افزود: با عزم جدی برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش را دنبال خواهم کرد و برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهر تهران آموزش و پرورش شهر تهران آموزش و پرورش شهر تهران وزیر آموزش و پرورش برنامه های وزیر علیرضا کریمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد