Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عزت‌الله اکبری تالارپشتی امروز در گردهمایی سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور خطاب به خودروسازان اظهار داشت: شما چطور پول خودرو را نقد از خریدار دریافت می‌کنید، اما پول قطعه‌ساز را به موقع به آنها پرداخت نمی‌کنید. 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از کیفیت خودروی‌های تولیدی در کشور افزود: خودروهای بی‌کیفیتی که شما تولید می‌کنید، در بعضی موارد باعث مرگ سرنشینان آن در جاده‌های کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجلس معتقد است که ساختار خودروسازان باید رقابتی باشد و سؤال ما این است که چرا خودروسازان 100 هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارند. 

اکبری تالارپشتی بیان داشت: اگر قطعه‌سازان خوبی داشته باشیم خودروسازان خوبی هم خواهیم داشت. شما قطعه‌سازان و خودروسازان می‌ترسید که در مقابل وزیر حرف بزنید، از چه می‌ترسید؟ حرف ما این است که در خودروسازی باید رقابت باشد نه اینکه دولت این دو خودروساز را حیاط خلوت کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از اینکه خودروسازان به همه جا بدهکار هستند، گفت: کجای کار می‌لنگد. خیلی از پول‌ها در کشور گم می‌شود که یکی از اینها خودروسازی‌ها است.

وی خطاب به خودروسازان عنوان کرد: با قطعه‌سازان قرارداد تضمین خرید منعقد کنید تا مشکلات مربوط به این بخش حل شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو خودروسازان کیفیت پول رئیس کمیسیون صنایع و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های جام حذفی و فوتبال باشگاه کشور و در مرحله یک هشتم نهایی نماینده فوتبال استان مرکزی میهمان خود پرسپولیس تهران را شکست داد.

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

در این دیدار برای پرسپولیس اورونوف و آل کثیر در دقایق ۱۱ و ۲۵ گلزنی کردند و برای آلومینیوم نیز مهدی لیموچی و شروین بزرگ در دقایق ۸۵ و ۹۵ گل زدند.
در ادامه و در اولین ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه سینا اسد بیگی پرسپولیس را با ۳ گل پیش انداخت و در وقت‌های اضافه دوم نیز آل کثیر گل چهارم مسابقه را برای پرسپولیس وارد دروازه اراکی‌ها کرد تا این پایان کار نباشد و شروین بزرگ با یک ضربه سر سومین گل آلومینیوم اراک را زد و در ادامه حرکت زیبای لیموچی، موقعیت را برای گلزنی نقی زاده فراهم کرد تا ایم دیدار در وقت‌های اضافه با تساوی ۴ - ۴ به پایان برسد.
در نهایت در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که پس از تساوی در ۵ ضربه پنالتی معمول در تک ضربات با آخرین ضربه پنالتی توسط نقی زاده و مهار ۲ ضربه پنالتی توسط گوهری پیروز میدان لقب گرفت و سرخ پوشان پایتخت را از جام حذفی کنار زد.
پرسپولیسی‌ها در چهارده دوره از ۱۵ دوره گذشته جام حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بودند و این‌بار در میان ناباوری هواداران خود در اراک حذف شدند.

دیگر خبرها

  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور