Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم گلوب ساکر ۲۰۲۱، روبرتو مانچینی به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شد.

با توجه به قهرمانی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰، روبرتو مانچینی به عنوان بهترین سرمربی سال ۲۰۲۱ فوتبال مردان جهان از نگاه گلوب ساکر انتخاب شد و با حضور در این مراسم، جایزه خود را دریافت کرد.

تشویق کردن مانچینی از سوی جانلوکا ویالی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است

رئیس باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد سرمربی اسپانیایی این تیم برای یک فصل دیگر روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی 44 ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف 11 امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال 2021 هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌و‌اناری‌ها کسب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس