Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در جلسه شورای عالی قضایی با شورای قضایی استان‌ها که به صورت ویئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: در شاخص‌های ارزیابی عملکرد استان‌ها باید بازنگری‌های جدی به عمل بیاید.

او گفت: ارزیابی‌های حال حاضر لازم است، اما کافی نیست و باید حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حمیدی گفت: نوع پرونده‌ها ایجاب می‌کند که در شاخص‌های مختلف امتیازات متفاوتی کسب شود و در خراسان جنوبی پرونده‌های مواد مخدر بیشتر است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: باید پرونده‌های مواد مخدر به صورت عمیق مورد بررسی قرار گیرد و ورود زندانیان به زندان‌های استان در حوزه مواد مخدر زیاد است.

بیشتر بخوانید

سن سرقت کاهش یافته است

او گفت: ۸۱ درصد از زندانیان استان مربوط به جرم حمل و پخش مواد مخدر هستند و ۱۹ درصد باقی مانده به دلیل ارتکاب سایر جرم‌ها در زندان‌ها هستند.

حجت الاسلام حمیدی گفت: از ۳ هزار و ۷۱۵ زندانی استان، ۲ هزار و ۹۷۲ نفر مربوط به مواد مخدر هستند و مابقی مربوط به بقیه جرم‌ها هستند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: در ۹ ماه گذشته، ۶۰ تن مواد مخدر در استان کشف شده است و به دادگستری آمده است.

افزایش پرونده‌های مواد مخدر سبب شده است تا ورودی به زندان‌های خراسان جنوبی نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مواد مخدر شورای قضایی خراسان جنوبی پرونده ها مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ اسدیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان مرند در۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۲۲معتاد متجاهر و پر خطر را از پارک‌ها و محل‌های مختلف شهر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی کنند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در ادامه اجرای طرح آرامش در شهر توانستند انواع مختلف مواد مخدر از جمله مقدار ۵۷۰ گرم تریاک، ۱۶۰ گرم سوخته تریاک، ۳۴ گرم شیره تریاک، تعداد ۲ دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر، تعداد ۲ عدد وافور و مقداری مواد مخدر صنعتی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در خصوص اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهر گفت: طرح آرامش در شهر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر در سطح شهرستان مرند به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ اسدیان خاطرنشان کرد: به جهت افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح‌ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مصرف، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست
  • نقش اساسی آلودگی ناشی از ترافیک در سرطان کودکان / عمده موارد قانون هوای پاک اجرا نمی‌شود
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی