Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سیاسی امنیتی سیاسی استانداری قزوین گفت: قزوین ضمن داشتن ظرفیت های بیشمار صنعتی، کشاورزی و گردشگری از امن ترین استانهای کشور برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالفضل مرادی مدیر کل سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری قزوین عصر دوشنبه در نشست با مدیرمرکز سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: امنیت از مهمترین مولفه های جذب سرمایه گذاری است و خوشبختانه ایران اسلامی در همه نقاط خود این مولفه را در بهترین وضعیت ایجاد کرده است که همگان به آن اعتراف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: استان قزوین ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجارت، خدمات دارد و وجود شهرک های صنعتی و زیر ساخت های لازم شامل آزاد راه ها، نزدیکی به پایتخت، شبکه حمل و نقل بار و مسافر و راه آهن به توسعه آن کمک کرده است.

مدیرکل سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری قزوین تصریح کرد: خوشبختانه قزوین از امن ترین استانهای کشور محسوب می شود و بدون تردید همه این عوامل نقطه عطفی است که می تواند مشوق های لازم را برای سرمایه گذاران ایجاد کند تا در این منطقه سرمایه های خود را در تولید بکار بگیرند.

مرادی یادآورشد: همچنین تعامل و همکاری مدیران صنعتی استان در حد مطلوبی است که این رویکرد به تسهیل در امور کمک کرده و متقاضیان می توانند امیدوار باشند که کارهای صدور مجوز در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

وی گفت: امروز شرایط خوبی برای بازگشت سرمایه های ایرانیان خارج از کشور مهیا شده و قزوین هم می تواند بخشی از این سرمایه ها را جذب کند و ما آمادگی داریم  در زمینه های قضایی و امنیتی با مرکز سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور همکاری کنیم. 

در ادامه سید مرتضی نصری مدیر مرکز مشاور ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین گفت: در صورت رفع موانع تولید و تسهیل در زمینه حضور و جذب سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور می توانیم بسیاری از توانمندی های مغفول مانده استان را با کمک ایرانیان خارج از کشورشکوفا کرده و وارد چرخه تولید کنیم.

وی اظهارامیدواری کرد با معرفی توانمندی های استان در عرصه های مختلف بتوان با جذب علاقمندان به سرمایه گذاری در  فعالیتهای اقتصادی به رونق تولید و اشتغال کمک کرد.

در این جلسه در خصوص راههای همکاری حوزه سیاسی، امنیتی استانداری با  دفتر سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در استان تبادل نظر شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سرمایه ایرانیان خارج از کشور سرمایه گذاری ایران اسلامی استان قزوین آزاد راه حمل و نقل راه آهن سرمایه گذاران استانداری قزوین ابوالفضل مرادی سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران

مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با معاون وزارت کشور ایران بر پایبندی کشورش به توافق امنیتی با ایران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق روز چهارشنبه میزبان مجید میر احمدی معاون وزارت کشور ایران بود.

بر اساس بیانیه امنیت ملی عراق، در این دیدار اجرای توافق امنیتی امضا شده میان دو طرف علاوه بر مساله کنترل مرزهای مشترک و توسعه روابط دوجانبه بررسی شد.

الاعرجی تأکید کرد که دولت عراق به اجرای توافق امنیتی مذکور در چارچوب زمانی‌اش پایبند است و برای همکاری با ایران در همه زمینه ها و توسعه روابط تاریخی بین دو کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد