Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار پرسپولیس و سپاهان یک بازی سنتی و قدیمی در فوتبال ایران به حساب می آید

بازی روز چهارشنبه پرسپولیس و سپاهان آخرین بازی این 2 تیم در نیم قرن اخیر است و از بهمن ماه نیمه دوم قرن بازیهای بین 2 تیم آغاز خواهد شد.

به گزارش طرفداری، اولین بازی تاریخ بازیهای پرسپولیس و سپاهان در روز 22 بهمن ماه سال 1350 برگزار شد، پرسپولیس در اصفهان این بازی را 2-1 و با گلهای محمود خوردبین و حسین کلانی به پیروزی رسید، تنها گل تیم سپاهان را حمید ندیمیان به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در روز 22 بهمن ماه امسال بازیهای پرسپولیس و سپاهان 50 ساله خواهد شد و با توجه به این که پرسپولیس و سپاهان تا 22 بهمن ماه اخیر بازی دیگری روبروی هم برگزار نخواهند کرد، باید گفت بازی روز چهارشنبه آخرین بازی برگزار شده بین 2 تیم در 50 سال اخیر هماوردشان است.

پرسپولیس و سپاهان در حالی روبروی هم قرار خواهند گرفت که آخرین بار در جریان یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفته و این بازی را تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 3-1 به سود خود خاتمه داد.

پرسپولیس و سپاهان در 50 سال گذشته با احتساب بازی روز چهارشنبه 77 بار به مصاف هم رفته و خواهند رفت و در این بازیها پرسپولیس با 26 برد عملکرد بهتری از تیم سپاهان داشته که 18 بار سرخپوشان پایتخت را با شکست روبرو کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

دوری 4 ساله پرسپولیس از برد مقابل سپاهان

طلسم سپاهان مقابل پرسپولیس شکسته می شود؟

 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها برترین های قرن با فرامرز ظلی: همایون جان، دلم برای تو تنگ است! گل زیبای احمد نوراللهی بازیکن تیم شباب الاهلی به الظفره / فیلم استوری معنی دار عثمان دمبله پسر فرانک ریبری در تیم زیر 11 ساله های بایرن مونیخ / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس و سپاهان بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد