Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مدرس خیابانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دانشگاه‌ها و دانشگاهیان باید با مسئله‌محوری، نیازهای سیستان و بلوچستان را شناسایی کنند و برای برون‌رفت از مشکلات و معضلات استان راهکار عملی ارائه کنند.

وی افزود: قطعاً توسعه فضاهای کمی و کیفی در دانشگاه‌ها باید در کنار هم مورد توجه باشد چرا که سالانه تعداد زیادی دانشجو در رشته‌های مختلف در استان سیستان و بلوچستان فارغ‌التحصیل می‌شوند اما همچنان بسیاری از مشکلاتی که به دست این جوانان قابل حل است، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانشگاه‌ها باید برای اشتغال دانش آموختگان خود برنامه داشته باشد به همین منظور توسعه دوره‌های مهارت افزایی و کارورزی در دانشگاه‌ها ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه رشته‌های دانشگاهی باید مبتنی بر نیاز استان تعریف شود، تصریح کرد: دانشگاه سیستان و بلوچستان یکی از ۱۰ دانشگاه برتر کشور به شمار می‌رود و فارغ‌التحصیلان و نخبگان بومی خوبی نیز تربیت کرده که این افراد انگیزه خدمت به این مردم را بیش از همگان دارند.

مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود، اظهار کرد: به همه دستگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ابلاغ شده در صورت وجود توان داخلی همه طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود را باید به دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان واگذار کنند.

کد خبر 5385735

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی دانشگاه ها دانشگاه سیستان و بلوچستان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی کرمانشاه بارش برف آمار کرونا گرگان 9 دی سانحه تصادف واکسن کرونا ایلام سویه اومیکرون کرونا زلزله سیستان و بلوچستان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان