Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محمدعلی اسفنانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت : کارشناسان تعزیرات حکومتی در اتاق عمل نیز حاضر می‌شوند تا از تقلبی نبودن تجهیزات پزشکی در درمان بیماران مطمئن شوند و در صورت بروز تخلف، با پزشکان برخورد قانونی می‌شود و تجهیزات نیز قاچاق محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سلامت مردم در اولویت کاری تعزیرات حکومتی قرار دارد و فردی که بخواهد با قاچاق تجهیزات پزشکی و استفاده از تجهیزات پزشکی نامرغوب مانند تجهیزات ایمپلنت سلامت مردم را به خطر بیندازد بدون چشم‌پوشی برخورد می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: نظارت بر استاندارد بودن قطعات استفاده شده در پزشکی بخشی از وظایف تعزیرات حکومتی است.

وی یادآور شد: اخذ مازاد تعرفه در مطب و بیمارستان‌ها، عدم صلاحیت افراد در انجام کار‌های پزشکی و نگرفتن پروانه مجاز برای تاسیس مراکز بهداشتی، بیشترین فراوانی را در بین تخلفات حوزه پزشکی و بهداشتی در کشور است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تامین امنیت بازار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نظارت بر بخش بهداشت و درمان و خدمات و کالا از وظایف تعزیرات حکومتی است و برخورد سریع با متخلفان مورد توجه است.

 در این آیین، طیبی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان معرفی و از چهار سال خدمات محمدی تجلیل شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی و هیات همراه به منظور شرکت در آیین تجلیل و معرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان به این استان سفر کرد.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان تعزیرات حکومتی تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد

  احسان مرادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره صمت ایرانشهر گشت‌ مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی و کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و میدان میوه و تره بار‌ در سطح شهرستان ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده برای پنج واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شد.

رییس اداره صمت ایرانشهرخاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرادی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟