Web Analytics Made Easy - Statcounter

برندان راجرز پس از شکست ۶-۳ لسترسیتی مقابل منچسترسیتی گفت که به چالش انگیزترین مقطع از دوران حرفه ای خود رسیده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، راجرز به دلیل مصدومیت شمار زیادی از بازیکنانش، با ۶ تغییر نسبت به بازی لیگ برتری قبلی تیمش را به زمین فرستاده بود. در دقایق منتهی به بازی با منچسترسیتی، رایان برتراند هنگام گرم کردن خودش دچار آسیب دیدگی شد و به گفته راجرز، جیمی واردی و ویلفرد اندیدی با وجود حضور داشتن روی نیمکت، نمی توانستند به بازی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجرز در این شرایط، وضعیت خودش را این طور توصیف می کند:

قطعا همین طور است (با چالش انگیزترین برهه دوران حرفه ای خودم مواجه شده ام). شکی وجود ندارد که این چالش بزرگی است. خودتان می دانید که چه چیزهایی را کم داریم. عده ای از بازیکنان در دسترس نیستند. از نظر تهاجمی خیلی خوب هستیم ولی خب وقتی بازیکنانی را در اختیار نداشته باشید، کار واقعا سخت می شود. ما مدام باید راهکارهایی پیدا کنیم. در این شرایط به جنگیدن ادامه خواهیم داد. چیزی که مشخص است این است که وقتی بازیکنان تیم در دسترس بودند، ما در سطح بالای جدول رقابت می کردیم. نتایج قطعا ناامید کننده بوده است ولی باید شرایط تیم و غیبت بازیکنان را هم در نظر گرفت. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی

اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روز‌های اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش