Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱ به انتخاب گلوب‌ساکر، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بهترین بازیکن و سرمربی تیم ملی ایتالیا به عنوان بهترین مربی معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دوازدهمین دوره معرفی بهترین‌‌های فوتبال گلوب ساکر در شهر دبی امارات، امشب (دوشنبه) برترین‌های جهان در سال 2021 مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال میلادی جاری معرفی شد. امباپه برای کسب این عنوان رقبایی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما را شکست داد.

امباپه پس از کسب این جایزه گفت: برای من حضور در این مراسم درمیان بزرگان و اسطوره‌های فوتبال جهان واقعاً باعث افتخار و لذت بخش است. می‌‌خواهم از همه آنهایی که مرا شایسته این جایزه دانستند و همینطور از خانواده‌ام و آنهایی که به من کمک کردند بازیکن بهتری باشم تشکر کنم، از هم‌تیمی‌های در رده باشگاهی و ملی. من می‌خواهم چهره‌ای تاریخ‌ساز برای فوتبال باشم و تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام خواهم داد.

در همین حال الکسیا پوتیا بازیکن تیم فوتبال بانوان بارسلونا هم به عنوان بهترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال 2021 لقب گرفت.

جایزه بهترین سرمربی فوتبال در سال 2021 هم به روبرتو مانچینی تعلق گرفت که تابستان امسال با آتزوری فاتح یورو 2020 شد. ایتالیای تحت هدایت او نیز به عنوان بهترین تیم سال لقب گرفت. همچنین مدافع این تیم و باشگاه یوونتوس، لئوناردو بونوچی هم به عنوان بهترین مدافع جهان انتخاب شد.

لواندوفسکی؛ بهترین فوتبالیست جهان در سال 2021 + عکس

 

فهرست کامل برندگان جوایز گلوب ساکر در سال 2021 به شرح زیر است:

- بهترین گلزن تمامی ادوار: کریستیانو رونالدو (پرتغال/ منچستریونایتد)
2- جایزه دیه‌گو مارادونا(بهترین گلزن سال): روبرت لواندوفسکی (لهستان/ بایرن مونیخ)
3- بهترین بازیکن سال به انتخاب هواداران: روبرت لواندوفسکی
4- سرمربی سال: روبرتو مانچینی (ایتالیا/ تیم ملی ایتالیا)
5- بهترین بازیکن سال: کیلیان امباپه (فرانسه/ پاری‌سن‌ژرمن)
6- بهترین دوران بازیگری: رونالدینیو (برزیل)
7- بهترین مدیربرنامه سال: فدریکو پاستورلو (ایتالیا)
8- بهترین باشگاه سال مردان: چلسی (انگلیس؛ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا)
9- بهترین تیم ملی سال: ایتالیا (قهرمان یورو 2020)
10 بهترین باشگاه سال زنان: بارسلونا
11- بهترین مدیر ورزشی: چیکی بگریستاین (منچسترسیتی)
12- بهترین بازیکن زن: الکسیا پوتیاس (بارسلونا)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی فوتبال کیلیان امباپه کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی فوتبال کیلیان امباپه عنوان بهترین بهترین بازیکن جهان در سال گلوب ساکر سال 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی

اینتر قصد دارد ترکیب قهرمان سری آ را از این هم قوی تر کند. 

طرفداری | اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا مقابل میلان، قهرمانی خودش در فصل 24-2023 سری آ ایتالیا را قطعی کرد. قهرمانی در لیگ همچنین دومین ستاره اسکودتو را برای باشگاه به ارمغان آورد که دستاوردی تاریخی برای اینزاگی و تیمش است.

اینتر از همین حالا کار خود برای فصل بعد را آغاز کرده است، زیرا نیاز به جذب تعدادی بازیکن در تابستان دارد تا در سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و نسخه جدید جام باشگاه های جهان، رقابت کند.

پنج هدیه اینتر برای اینزاگی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر فاصله زیادی تا جذب بنتو، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ندارد. نراتزوری همچنان رویای امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در سر دارد. امیل هولم از آتالانتا نیز در تیررس اینتر قرار دارد چون آینده دنزل دومفریز اصلا مشخص نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. 

دو هدیه دیگری که اینتر به اینزاگی می دهد، از خود تیم هستند. باشگاه در آستانه توافق بر سر قراردادهای بلندمدت جدید با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا است که ماندن دو تن از مهم ترین بازیکنان تیم اینزاگی به شکل بلند مدت را تضمین خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!