Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:15:35 GMT

اومیکرون و احتمال لغو بازی یوونتوس- یوونتوس

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۵۸۹۲

اومیکرون و احتمال لغو بازی یوونتوس- یوونتوس

این احتمال وجود دارد که شیوع ویروس کرونا سری‌آ را هم تحت تاثیر قرار داده و مسابقه دو تیم یوونتوس و ناپول لغو شود.

به گزارش "ورزش سه"، شیوع نوع اومیکرون ویروس کرونا منجر به افزایش محدودیت‌ها در سراسر اروپا طی هفته‌های اخیر شده است و دنیای هم فوتبال در امان نبوده است؛ به طوری که آزمایش‌های کرونای بسیاری از بازیکنان در لیگ‌های معتبر اخیراً مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایتالیا نیز این اتفاق رخ داده و چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو با تست مثبت رو به رو شده است.

 

 

 

 

یوونتوس قرار است 6 ژانویه پس از تعطیلات کریسمس میزبان ناپولی باشد، اما اکنون به دلیل افزایش میزان ابتلا به کرونا در میان بازیکنان حاضر در سری آ، احتمال لغو این بازی افزایش یافته است.

 

اوایل امروز، مدیر سازمان بهداشت محلی ناپولی، آنتونیو دامور، در صحبت های خود انجام اقدامات جدید برای جلوگیری از شیوع ویروس را رد نکرد و گفت: "همه چیز خیلی سریع پیش می رود و نگرانی های زیادی در مورد اومیکرون داریم. نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. ما همچنین باید ببینیم که آیا دولت تصمیمات دیگری را اتخاذ خواهد کرد یا خیر.

 

 

 

 

برخی از بازیکنان باید از تعطیلات خود برگردند و من فکر نمی‌کنم به عنوان مثال بازیکنی مثل فابیان رویز بتواند به این راحتی از اسپانیا برگردد. قطعاً این وضعیتی است که باید روی آن نظارت شود."

ناپولی یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناپولی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان