Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حسام شیرازه محبت در حاشیه بازدید از تنها واحد تولید مکمل غذایی کودک و محصولات فرآوری شده جوانه غلات استان در روستای "نصیرکندی" اظهار کرد: ۲ بانوی کار آفرین و توانمند میاندوآبی بنام‌های "زیبا و طاهره صادقی" برای اولین بار در سطح استان موفق به تولید انواع مکمل غذایی کودک و محصولات فراوری شده جوانه غلات و حبوبات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال هشت نفر بصورت مستقیم و ۱۶ نفر بطور غیر مستقیم فراهم شده است، افزود: نکته حایز اهمیت در این واحد تولیدی، مواد اولیه مورد نیاز است که در خود شهرستان تولید شده و گامی مثبت در جهت حمایت از کشاورزان منطقه خواهد بود.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: این بازدید در راستای رسیدگی به مشکلات و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی انجام گرفته که این خواهران خلاق و کارآفرین میاندوآبی با برنامه ریزی مناسب و بکارگیری توانمندی‌های خود در استفاده از پتانسیل‌های موجود منطقه موفق به ایجاد واحد تولید مکمل غذایی کودک و محصولات فراوری شده با نشان سیب سلامت برای اولین بار در سطح استان شده اند.

نخستین واحد تولید مکمل غذایی کودک به همت ۲ بانو در میاندوآب فعال است

شیرازه محبت افزود: این واحد تولیدی در مکانی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و با صرف اعتبار ۲ میلیارد ریال راه اندازی شده‌است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید گفت: در جهت حمایت و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی و صنعتی بازدید‌ها بصورت مستمر ادامه خواهد داشت، واحد تولیدی خواهران صادقی نیز با توجه به تنوع محصول و عملکرد موفق در تولید و عرضه نیازمند توسعه مکان فعالیت می‌باشد.

وی با بیان اینکه در این راستا این ۲ بانوی کارآفرین با مشکلاتی همچون کمبود اعتبار و تامین زمین برای تاسیس کارخانه هستند، اظهار داشت: اقداماتی در زمینه رفع مشکلات این واحد تولیدی انجام شده که امیدواریم با همکاری مجموعه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دیگر ارگان‌های مربوط در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب دست یابیم.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار واحد تولیدی مکمل غذایی کودک بانو میاندوآب آذربایجان غربی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان