Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین میرزایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در لایجه ۱۴۰۱، اختیارت فروش اموال مازاد و بلا استفاده دستگاه‌های دولتی، به استان ها واگذار شده و منابع حاصل از آن نیز به صورت ۱۰۰ درصدی به همان استان منتقل می شود.

گفتنی است بر اساس تبصره ۱۲ قانون بودجه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به شناسایی اموال مازاد و اعلام به وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند تا از این طریق بر اساس ماموریت‌های محوله در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، نسبت به مولدسازی دارایی‌های دولت و اموال غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس سازمان مدیریت  و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در مجموع بودجه این استان در لایحه، هشت هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از این منابع در استان و قسمتی هم از طریق مرکز تامین خواهد شد.  

میرزایی افزود: ۶ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان از این درآمدها باید در استان تامین شود و ۲ هزار میلیارد تومان باقیمانده نیز از طریق مرکز در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: بخشی از درآمد استان در سال آینده بر اساس پیش بینی های انجام شده به میزان ۳۸۰ میلیارد تومان از محل فروش اموال دولتی خواهد بود که در این زمینه همراهی مدیران و دستگاه‌های اجرایی ضروری است. 

برچسب‌ها لایحه بودجه وزارت امور اقتصادی و دارایی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لایحه بودجه وزارت امور اقتصادی و دارایی زنجان لایحه بودجه وزارت امور اقتصادی و دارایی زنجان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چرای دام های مازاد در مراتع استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، شریفی پور این را هم گفت: ورود هرگونه دام مازاد به مراتع استان ممنوع است.

درمساحت یک میلیون و ۴۰۰ هزارهکتاری مراتع استان سالانه ۶۲۵ هزارتن علوفه تولید می‌شود.

شریفی پور گفت: وجود دام مازاد در مراتع استان فشار مضاعفی بر مراتع وارد می‌کند و تبعات جبران ناپذیری را درکوتاه مدت دارد که از بین رفتن پوشش گیاهی، فرسایش خاکی و ایجاد سیلاب‌ها در بالا دست، از عمده موارد آن است.

وی از مردم خواست در صورت هرگونه شکایات و انتقادات در زمینه استفاده از مراتع با سامانه ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • ممنوعیت چرای دام های مازاد در مراتع استان
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند