Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند از غیرحضوری شدن امتحانات پایان نیم سال تمامی مقاطع این دانشگاه خبر داد.

محسن آیتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا، پذیرش دانشجو برای حضور در دانشگاه بیرجند بدون تزریق واکسن ممنوع بوده و عواقب آموزشی برعهده دانشجو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس تصمیم گیری‌ها امتحانات پایان نیم سال تمامی مقاطع غیرحضوری خواهد بود، افزود: دانشجویان دکتری که امتحان جامع را سپری کرده‌اند و در مرحله تصویب پروپزال هستند از اول دی ماه امکان مراجعه به دانشگاه را دارند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند بیان کرد: سایر دانشجویان دکتری در صورت تایید استاد راهنما اجازه حضور در دانشگاه را دارند؛ دانشجویان کارشناسی ارشد نیز که پروپزال مصوب داشته و در مرحله جمع آوری داده هستند می‌توانند از این ماه به دانشگاه مراجعه کنند.

آیتی با اشاره به اینکه دانشجویان متقاضی خوابگاه هفت روز قبل از حضور درخواست خود را در سامانه جامع ثبت کنند، یادآور شد: حفظ سلامت دانشجویان خط قرمز دانشگاه است و به هیچ عنوان این اصل فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی دانشجو امتحانات دانشگاه دانشگاه بيرجند دانشگاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • حضور کودکان در تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد