Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@20:50:21 GMT

جمع‌آوری روزانه ۲ تن زباله از شهر یان چشمه

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۷۱۲۸

جمع‌آوری روزانه ۲ تن زباله از شهر یان چشمه

شهردار یان چشمه گفت: به طور متوسط روزانه دو تن زباله از شهر جمع آوری می‌شود.

عبدالرضا نصیریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزانه حمل زباله در شهر با یک خودرو انجام می‌شود اما به یک خودروی مکانیزه نیاز داریم که در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه قیمت این خودروی سنگین حدود یک میلیارد تومان است، افزود: سه نیروی شرکتی در فرآیند جمع‌آوری زباله از سطح شهر یان چشمه خدمت رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یان چشمه تصریح کرد: عملیات جمع‌آوری زباله به بخش خصوصی واگذار شده اما این امر را با خودروی شهرداری به انجام می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه دو تن زباله از شهر جمع‌آوری می‌شود، تاکید کرد: مکان دفن زباله در پنج کیلومتری شهر واقع شده که حدود دو هکتار مساحت دارد.

نصیریان تاکید کرد: دفن به صورت بهداشتی انجام و ترانشه برداری می‌شود؛ این مکان تا حدود پنج سال آینده پاسخگوی نیاز شهر است.

وی ادامه داد: سیاست استان این است که تمام زباله به صورت متمرکز به کارخانه بازیافت شهرکرد منتقل شود لذا اکنون به دنبال مکان جدیدی برای دفن زباله شهر نیستیم.

شهردار یان چشمه، خاطرنشان کرد: توپوگرافی شهر به گونه‌ای است امکان حضور خودروی حمل زباله در تمامی نقاط وجود دارد و عرض خیابان‌ها کمتر از ۱۰ متر نیست.

کد خبر 544734

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران چهارمحال و بختیاری شهر بن زباله های شهری خودرو حمل زباله دفن زباله بازیافت زباله شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یان چشمه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!

حسین یعقوبی اظهار داشت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.

وی افزود: انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود نیز صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد. با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

یعقوبی ادامه داد: چهار خاور ضایعات و زباله که مدت‌ها در این منزل مسکونی واقع در محله نیروگاه مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز یک منزل با بیش از 90 تن زباله انباشت شده در یکی از مناطق مرکز شهر بجنورد کشف و تخلیه شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیسی: قیمت کالا‌ها را روزانه دنبال می‌کنم
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران