Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور دیروز در سازمان لیگ برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در این مرحله حریفانشان را شناختند.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت ۱۳ دیروز در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

در این مراسم نمایندگان باشگاه‌ها به دلیل شیوه‌نامه‌های بهداشتی حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمد مرفاوی و علی اصغر مدیر روستا میهمانان این مراسم بودند و مراسم قرعه‌کشی را برگزار کردند. در حالی که طرفداران دو تیم پرطرفدار پایتخت منتظر بودند تا شهرآورد دیگری را در جام حذفی نظاره‌گر باشند، اما با قرعه دیروز فعلاً این موضوع منتفی است تا در صورت صعود سرخابی‌ها شاید در مراحل بعد شاهد تقابلشان باشیم.

آبی‌پوشان پایتخت باید در این مرحله به مصاف پیکان تهران بروند و شاگردان یحیی گل محمدی نیز باید خود را برای مصاف با ذوب‌آهن و مهدی تارتارآماده کنند.

دیدارهای تکراری که در هفته نهم و یازدهم لیگ برتر نیز رقم خورد و البته با پیروزی شاگردان مجیدی و گل محمدی  پایان یافت. نکته جالب اینکه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در این مرحله میهمان هستند و بازی در خانه حریف به‌خصوص برای سرخپوشان پایتخت می‌تواند دردسرساز باشد.

 پدیده مشهد دیگر تیم حاضر در این مرحله بازی سختی را با مس در رفسنجان خواهد داشت. عنابی‌پوشان مشهدی بعد از عدم حضور در مقابل مس در رفسنجان در لیگ برتر، حالا در جام حذفی با قرعه‌ای تکراری مواجه شده‌اند و این‌بار به نظر به رفسنجان سفر می‌کنند.

 اما یکی از قرعه‌های سخت در این مرحله برای دو تیم سپاهان و آلومینیوم اراک افتاد و شاگردان نویدکیا و خطیبی جدال سختی را برای صعود خواهند داشت. این تیم باید در فاصله کمتر از یک هفته دوبار با هم بازی کنند؛ ابتدا ۲۳ دی در هفته پانزدهم لیگ برتر و سپس ۲۸ دی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی.

 گفتنی است امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی که در این قرعه‌کشی حاضر بود، اعلام کرد دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه، بین هفته‌های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

برنامه بازی‌ها(تیم‌های میزبان در ابتدا آمده است)

ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس/ مس رفسنجان - پدیده مشهد/ نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان/ پیکان تهران - استقلال/ خیبر خرم‌آباد - صنعت نفت آبادان/ آلومینیوم اراک - سپاهان اصفهان/ مس کرمان - فولاد خوزستان/ نفت مسجدسلیمان - خلیج فارس ماهشهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جام حذفی قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی قرعه کشی جام حذفی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد

 قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و هشت تیم باقیمانده رقیب خود را شناختند.

 تراکتور تبریز - مس رفسنجان

 چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

 گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

 ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان

 در مرحله نیمه‌نهایی، برنده بازی تراکتور تبریز - مس رفسنجان با برنده چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک و برنده تقابل گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران با برنده مسابقه سپاهان - ملوان بندرانزلی دیدار خواهند کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس