Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی پیرامون حماسه ۹ دی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سران فتنه از جبهه نور به ظلمت گریختند و از طغیان‌گرها حمایت کردند و به ابهت نظام لطمه زدند.

وی تصریح کرد: سران فتنه و بازیگران اصلی صحنه ۸۸ و مشخصا میرحسین موسوی و مهدی کروبی که برطبل تقلب کوبیدند و برای خود و نظام خسارت آفریدند تحت سلطه شیطان و هوای نفس بودند و فریب خودشیفتگی‌های واهی درونی و بیرونی باعث شد تا در مقابل نظام و مشخصا رهبری بیاستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه می‌توانیم ادعا کنیم که سران فتنه طغیان کردند، ابراز کرد: سران فتنه تکبر ورزیدند، آنها به امام جامعه پشت کردند و به تعبیر قرآن، جبهه فرعونی را در مقابل موسی تشکیل دادند.

احمدی با بیان اینکه فتنه‌گران به ابهت نظام لطمه زدند، خاطرنشان کرد: سران فتنه هم خودشان از جبهه نور به ظلمت گریختند و از طغیان‌گرها حمایت کردند و به ابهت نظام لطمه زدند.

وی افزود: اگر انسان بنیادهای اعتقادی قوی نداشته باشد و از هواهای نفسانی هم تبعیت کند با هر سابقه‌ای و با هر عنوان و در مقابل امام زمانش می‌ایستد، فتنه می‌کند.

* کسانی وارد معرکه براندازی شدند که سال‌ها درون نظام بودند/ خواص بی‌بصیرت باعث و بانی فتنه شدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طلحه و زبیر در رکاب پیامبر و علی علیه السلام بودند اما قدرت‌طلبی آنها باعث شد تا ایجاد فتنه کنند و با آن سابقه طولانی علیه ولی خدا خروج و اعلام جنگ کنند میرحسین موسوی و مهدی کروبی اسیر قدرت‌طلبی شدند، اسیر شهوت دنیاطلبی و افزون‌خواهی شدند و لذا فتنه کردند و برای منویات نفسانی خود با حمایت خارجی‌ها، سلطنت‌طلبان و براندازان و منافقین، دست به شورش علیه نظام دینی زدند و باعث ریخته شدن خون شدند اگر قرآن‌ها و مساجد را آتش زدند، اگر به عزاداران حمله‌ور شدند باعث و بانی آن سران فتنه بودند.

احمدی اظهار کرد: کشور در یک التهاب جدی به سر می‌برد عده‌ای اصلا کار را تمام شده می‌دیدند و مرتب القاء می‌کردند کار نظام تمام است.

وی با بیان اینکه متاسفانه کسانی وارد معرکه براندازی شدند که سال‌ها درون نظام بودند، افزود: جنس فتنه‌گران از جنس مخالفان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی متفاوت بود و گاهی شخصیت‌های روحانی و مسوولان بی‌بصیرت یا همان خواص بی‌بصیرت باعث و بانی فتنه شدند در واقع اعتراضات و مطالبات می‌بایست بعد از خطبه نماز جمعه نهم خرداد ۱۳۸۸ پایان می‌یافت.

*مردم به صورت خودجوش به مبارزه با جریان فتنه برآمدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: منطقی که رهبری در آن سخنرانی بکار برد می‌توانست فصل‌الخطاب باشد اما هم سران فتنه، هم ساکتین که منفعت طلبانه به انقلاب نگاه کرده و هنوز هم خود را بیشتر از اسلام و انقلاب دوست دارند باعث شدند که آتش فتنه شعله‌ورتر و هر روز نسبت به روز قبل گستاخ‌تر شود و در مقابل آنها مردم به‌طور پراکنده به میدان بیایند.

احمدی تصریح کرد: در برخی از مناطق کشور از جمله گرگان طرفداران و فتنه‌بازان گستاخی‌شان با توجه به پیشینه فعالیت آنها در جریانات نفاق گسترده شد و اهانت به مقدسات و انقلاب اسلامی رو به افزونی گذاشت و در واقع طاقت مردم را گرفت.

وی ابراز کرد: وقتی مردم برخی از مناطق از جمله گرگان دیدند به ساحت دین، عاشورا و ارزش‌ها شدت پیدا کرده و دشمنان اسلام و انقلاب در حال پیشروی است با بصیرتی در مردم بود و با عشق تاریخی که این مرزوبوم به ساحت ولایت داشتند احساس کردند که دست پلید نفاق و جنایت‌پیشگان برانداز را مشاهده کردند و احساس کردند که فتنه‌گران بنای آن دارند که از اطراف و اکناف فضای گرگان زمین را غبارآلود و به ساحت مقدسات مردم حمله‌ور شوند.

* قیام ۸ دی مردم گرگان یک روز قبل از اقدام عمومی ملی حاکی از عمق تولی و تبری مردم این دیار دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مردم با زکاوت و هوشیاری همانند روزهای قبل از پیروزی که در پنج آذر سال۵۷ حماسه آفریدند در هشتم دی‌ماه ۸۸ به طور خودجوش به مبارزه با جریان فتنه برآمدند و در واقع به میثاق با شهیدان انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دست زدند و از این بابت اقدام مردم یک روز قبل از اقدام عمومی ملی اتفاق افتاد که می‌تواند حاکی از عمق تولی و تبری مردم این دیار دارد .

احمدی گفت: پیام آن این است که مردم گرگان بصیر است، هوشیار است و در مواقع لزوم صحنه را بر مخالفان مکتب و نهضت اسلامی تنگ خواهد کرد و اقدامات دیگر در چندین استان همانند مردم گیلان و تبریز و ... باعث شد که مردم به طور منسجم در ۹ دی به میدان بیایند.

وی اظهار کرد: هیات‌های مذهبی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، و آحاد مردم ولایتمدار ایران مطالبه‌گری کردند و روز ۹ دی ۸۸ دست به راهپیمایی و اجتماعات بزرگ خیره‌کننده زدند و ایران یکپارچه در حمایت از ولی‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و همین اقدام سبب شد که فتنه‌گران بساط خود را جمع کنند و براندازان جنگ نرم این احمق‌هایی که گمان می‌کردند انقلاب اسلامی مردم مسلمان ایران را می‌توانند براندازند ناامیدانه دست از خباثت و فتنه‌گری بردارند و ایران اسلامی در برابر دسیسه و فتنه‌ها، بیمه شود.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: فتنه گران ابهت نظام لطمه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان انقلاب اسلامی سران فتنه فتنه گران باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است

آیت الله خاتمی خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: بخشی از عملیات وعده صادق مربوط به گذشته بود، زدند و به بهترین شکل جواب آن‌ها را دادیم و بخشی از آن هم مربوط به آینده است یعنی آن که اگر بخواهند دوباره غلطی انجام دهند سیلی محکم تری خواهند خورد. نظام ما نظام اسلامی است و اسلامی هم عمل می‌کند.

وی افزود: در روز‌های گذشته مناسبت‌هایی را در ارتباط با نیرو‌های مسلح کشورمان داشتیم. نیرو‌های مسلح بازو‌های پر قدرت ملت هستند و باید قدر آن‌ها را بدانیم. مردم ما به این عزیزان نیاز دارند تا به آن‌ها خدمت کنند نیرو‌های مسلح ما باعث امنیت در تمامی جوانب زندگی فردی و اجتماعی در کشور هستند. امنیت کنونی ما افتخاری برای نیرو‌های مسلح است. نیرو‌های مسلح ما شایسه تکریم هستند. ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج ما ویژگی‌های مهمی برای خلق امنیت در کشور را دارند.

خاتمی ادامه داد: سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس روز‌های گذشته بود. کارتر می‌گفت ۶ ماه تدارک عملیات مخفیانه داشتند. هواپیماه‌ها و بالگرد‌های نظامی و نارنجک و توپ و مسلسل داشتند و عملیات را آغاز کردند، اما با اذن خدا طوفان شن به وجود آمد و این عملیات برای آن‌ها به شکست انجامید.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: روز ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر است. مقام معظم رهبری فرمودند نیمی از جمعیت ما کارگران و خانواده‌های آن‌‌ها هستند و اگر حال این نیمی از جمعیت خوب باشد حال نیمی از جمعیت ایران به سامان خواهد شد. رهبری در مناسبت‌های روز کار و کارگر کلماتشان منشور است و باید این سخنان را ترسیم کنیم و باید‌های رهبری را در رابطه با کارگر‌ها از جمله امنیت شغلی را اجرایی و عملیاتی کنیم. فرمایشات رهبری را باید به عنوان دستورالعمل اجرایی ببینیم.

وی درباره علامه شهید آیت الله مطهری گفت: شهید مطهری مرزبان دین بود. پای مبارزه و زندان رفتن بود و به زندان رفت در مقابل مارکسیست‌ها و دشمنان اسلام ماند و میدانداری کرد. شهید مطهری با علم در میدان بود و می دانست او را شهید می‌کنند، اما به پاس داری از دین و علم ادامه داد.

خاتمی درمورد موضوع غزه گفت: صدا و سیما در این مورد بسیار خوب عمل کرده است و باید از آن‌ها تشکر کرد. اما اکنون پدیده‌ای جدید در دنیا بر علیه صهیونیست‌ها شکل گرفته است و آن تظاهرات و خروش دانشجویان در امریکا و اروپا بر علیه صهیونیست‌ها بوده است. این کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر معرفی می‌کنند صد‌ها نفر از معترض‌ها را دستگیر کرده اند و با آن‌ها برخورد کرده اند. واقعا که مرگ بر امریکا حق آنان است.

وی درباره عملیات وعده صادق افزود: این عملیات نمایش ایران اسلامی و قدرت ما بود. دشمنان بدانند دیگر برجامی وجود ندارد و مذاکره موشکی نکرده و نخواهیم کرد و این قدرت را بر سر دشمنان ایران می‌کوبیم.

وی ادامه داد: در این عملیات دشمن فهمید که ما اهل عمل همراه با شعار هستیم و با کسی تعارفی نداریم و این سیره مولا علی (ع) است.

خاتمی تاکید کرد: ما در این عملیات عجله نکردیم و بیمارستان و مدرسه و مراکز اقتصادی را نزدیم و فقط پادگانی را زدیم که از آن به کنسولگری ما تجاوز شده بود و این اسمش تدبیر و عملکرد عاقلانه و هوشمندانه است. 

وی ادامه داد: در این عملیات یک جا را زدیم، اما بسیاری از مکان‌ها را هشدار دادیم، اما همه بدخواهان ایران را سر جای خود نشاندیم و به این دشمنان اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است و فهمیدند که دشمنی با ایران با پاسخی جدی مواجه می‌شود دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است و آن‌ها رسوای دو عالم خواهند بود.

وی افزود: دنیا فهمید، شما عزیزان ایران اسلامی هم دیدید همان اندازه که از اسلام دفاع می‌کنیم از میهن اسلامی خود دفاع می‌کنیم. مراکز دیپلماسی را زدن یعنی تجاوز به خاک آن کشور است. ما مقاوت کردیم و پاسخ کوبنده دادیم.

خطیب نماز جمعه تهران در انتها درباره موضوع حجاب گفت: در رابطه با حجاب می‌گویم. حجاب از ضروریت های دین است و صد‌ها روایت و ۱۰ آیه قرآن درباره حجاب داریم . رهبری فرمودند بی حجابی هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است. نظام اسلامی مقابل این خلاف می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام ما می‌ایستد عقب نشینی هم نخواهد کرد.

وی افزود: خواهش می‌کنم در مسئله حجاب و عفاف دو قطبی شکل ندهیم و باید منطقی بحث کرد و انگ به یکدیگر نزنیم . دلسوزان حجاب در میدان هستند، اما نباید به یکدیگر انگ بزنیم. باید منطقی و استدلالی حرف بزنیم. مطمئن باشیم که مسئولان جمهوری اسلامی فدایی دین بوده و هستند و خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است