Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ماجرای ناکامی گلزنی مهدی طارمی در این فصل از ۴ آبان و بازی با سانتاکلارا در مسابقات «لیگ کاپ» شروع شد. طارمی تا پیش از آن به واسطه پاس گلی که در دیدار با آث میلان ایتالیا داده بود و همچنین هت تریک مقابل توندلا در لیگ پرتغال (۱ آبان) شرایط بسیار ایده آلی در پورتو داشت اما به تدریج مشکل گلزنی روی عملکرد او سایه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در ۱۱ بازی گذشته برای پورتو گلزنی نکرده است و هر هفته رسانه‌ها و کارشناسان بیش از پیش عملکرد او را زیر ذره بین برده‌اند. همین موضوع باعث شد تا طارمی در یکی، دو مسابقه هم نیمکت نشین شود؛ جایی که مربی این تیم به صراحت اعلام کرد کادر فنی پورتو برای اینکه آرامش ذهنی به طارمی بازگردد و او از کانون توجهات خارج شود این تصمیم را گرفته است.

باوجود عدم موفقیت در گلزنی، مهاجم تیم ملی ایران اما در روند تیمی پورتو تاثیرگذار بوده و حمایت رسانه‌ها، کارشناسان و مربیان پورتو را به دنبال داشته است. طارمی در آخرین بازی پورتو که در جام حذفی برابر بنفیکا برگزار شد، یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و توپ را به تیرک دروازه زد اما امیدوار است در بازی روز دهم دی مقابل همین بنفیکا و این بار در مسابقات لیگ، طلسم گل نزدن‌هایش را بشکند.

این مهاجم ایران در حال حاضر در لیگ پرتغال ۷ گل به ثمر رسانده و در لیگ‌کاپ و لیگ قهرمانان اروپا هم هر کدام یک بار دروازه حریفان پورتو را باز کرده است تا در مجموع ۹ گل زده باشد.

برای بررسی مشکل طارمی سراغ علیرضا (علیشاه) طارمی پدر این مهاجم رفت. مهدی طارمی بارها از پدرش به عنوان نخستین مربی اش نام برده است. او حتی در گفتگو با مجله لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد هر چه از فوتبال می‌داند به لطف پدرش است.

علیرضا طارمی در پاسخ به این سئوال که به نظر می‌رسد مشکل مهدی طارمی بیشتر روحی و روانی باشد، گفت: همینطور است. این مشکل برای هر بازیکنی پیش می‌آید. ان شاءالله حل می‌شود.

وی که تمایل چندانی به صحبت نداشت، در خصوص اینکه آیا امیدوار هستید این مشکل با یک گل برطرف شود؟ تاکید کرد: ان شاءالله. به امید خدا. شرایط مهدی بهتر است و خودش هم امیدوار است به این روند پایان بدهد.

علیرضا طارمی همچنین درباره پورتو گفت: پورتو اگر همین روند را ادامه بدهد، شانس قهرمانی در لیگ پرتغال را دارد. ان شاءالله که تیم لاتزیو را هم در لیگ اروپا شکست بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو پورتو خبر ویژه مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم‌های فوتبال پورتو و چاوز شامگاه شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر به سود پورتو به پایان رسید.

پورتو در حالی به مصاف تیم در حال سقوط چاوز رفت که برای حفظ جایگاه سومی و صعود به لیگ اروپا به ۳ امتیاز این دیدار به منظور حفظ فاصله ۴ امتیازی خود با براگا نیاز داشت.

مهدی طارمی که در این بازی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشت و تیمش هم شروع خوبی داشت و دقیقه ۲۷ با گل چیکو کنسیسائو از حریف خود پیش افتاد.

یک دقیقه بعد از این گل و به دنبال جریمه بازیکن چاوز با کارت زرد دوم، این تیم بازی را با ۱۰ نفر ادامه داد تا فرصت برای خودنمایی مهدی طارمی، اوانیلسون و کونسیسائو مهیا شود.

اوج کار طارمی در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول بود و در حالی که توپ به او رسیده بود با یک پاس پشت پای دیدنی، اوانیلسون را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل دوم پورتو با پاس مهاجم ایرانی به ثمر برسد. تماشاگران پورتو در ورزشگاه خانگی این تیم موسوم به دراگائو در حالی که از این گل به وجد آمده بودند شروع به تشویق طارمی کردند.

اما این پایان عملکرد موفق طارمی نبود و او در دقیقه ۷۳ و در حالی که یک ضربه پنالتی نصیب پورتو شده بود پشت توپ ایستاد و موفق شد سومین گل پورتو را هم به ثمر برساند و نشان دهد همچنان پنالتی زن اول تیمش است.

این مهاجم در دقیقه ۸۳ از زمین بازی خارج شد و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این پیروزی، پس از اسپورتینگ ۸۴ امتیازی و بنفیکا ۷۶ امتیازی یا ۶۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 6096724

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس