Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های الوکره و الشمال قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ ستارگان قطر روز گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید. امید ابراهیمی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در دقیقه ۵۶ این بازی به خاطر خطا بر روی بازیکن تیم فوتبال الشمال از زمین بازی اخراج شد. 

با این تساوی تیم الوکره با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان فوتبال قطر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از پایان بازی کمیته انضباتی فدراسیون فوتبال قطر با بررسی گزارش ناظر این دیدار، امید ابراهیمی بازیکن تیم الوکره را به  دلیل بازی خشونت‌آمیز در هفته دهم لیگ ستارگان  ۲ هفته از همراهی تیم خود محروم کرد. 

بنا به اخبار سایت رسمی لیگ ستارگان قطر ابراهیمی همچنین باید ۱۰ هزار ریال جریمه نقدی نیز بابت رفتار خشونت‌آمیز خود پرداخت کند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر امید ابراهیمی تیم ملی فوتبال باشگاه استقلال امید ابراهیمی باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال لیگ ستارگان قطر لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، والتر دومینگس مشهورترین نام در اروگوئه در ساعات اخیر است که با وجود حضور و بازی در فوتبال آماتور، کاندیدای بازی برای تیم ملی اروگوئه است.

بر اساس اطلاعات رسانه‌ها در آمریکای جنوبی، مارسلو بیلسا، سرمربی اروگوئه، در حال تجزیه و تحلیل و بررسی دعوت از این مهاجم آماتور است. گفته می‌شود سبک بازی او توجه بیلسا را جلب کرده و این مربی قصد دارد بازی او را در تیمش ببیند.

اروگوئه در تاریخ ۳۱ مه یک بازی دوستانه مقابل کاستاریکا برگزار خواهد کرد و بیلسا قصد دارد برای این دیدار با والتر دومینگس تماس بگیرد و او را به تیم ملی دعوت کند.

صحبت‌های زیادی در مورد احتمال بازی والتر دومینگس در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ هم مطرح سده است، اگرچه احتمال این اتفاق بسیار کم است اما بعید نیست دومینگس در بازی دوستانه و تمرینات اعتماد بیلسا را به‌دست بیاورد.

این بازیکن درباره خبر دعوتش به تیم ملی گفت:«آنها با من تماس گرفتند و من بسیار خوشحالم. انتظارش را نداشتم و غافلگیرکننده بود. حقیقت این است که من بسیار خوشحالم.»

والتر دومینگس یکی از بهترین بازیکنان رده‌های آماتور فوتبال اروگوئه است. او در ۱۹ بازی این فصل ۳۸ گل به ثمر رسانده که آمار شگفت‌انگیزی است و توجه بیلسا را هم جلب کرده است.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد