Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کمیته سیاستگذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان شهدای گمنام گفت: آرامش و آسایش ما مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و کسانی است که جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.
او با بیان اینکه دو شهید گمنام با توجه به شرایط آب و هوایی روز شنبه و یا یکشنبه هفته آینده به یاسوج انتقال داده می‌شوند، افزود: بخشداران لوداب و چیتاب در دو سال گذشته خواستار این موضوع بودند که مکان یابی منطقه‌ای در نظر گرفته شود که پیکر دو شهید گمنام در این بخش‌ها خاکسپاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آسمند اضافه کرد: این شهدا روز ۱۳ دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی یکی در یاسوج و دیگری در گچساران در مراسمی مورد استقبال قرار می‌گیرند و در روز‌های ۱۴ و یا ۱۵ دی ماه در بخش چیتاب و لوداب در مکانی که در نزدیکی شهر گراب به نام تل دراز خاکسپاری می‌شوند. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

مردم انقلابی قم در این مراسم یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند و با پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام وداع کردند.

در این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، جمعی از خانواده های معظم شهدا و خادمان مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشتند.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095416

دیگر خبرها

  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌