Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران سال ۲۰۲۱ میلادی را با انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا به پایان رساند که حاصل این دیدارها یک برد و یک باخت برای ایران بود.

تیم ملی در حال حاضر مسابقه دیگری در پیش ندارد و باید چشم انتظار قرعه کشی مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا و در نهایت برگزاری بازی‌های این مرحله در فروردین ۱۴۰۱ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جام جهانی و با بالا گرفتن هجمه‌ها و انتقادات از کادر فنی تیم ملی فوتسال، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که ناظم الشریعه در بازی با ایتالیا هم سرمربی تیم ملی است و بعد از بازگشت از ایتالیا، تصمیم لازم برای تیم ملی گرفته خواهد شد.

تقویت کادر فنی تیم ملی و تغییر دستیاران ناظم الشریعه یکی از گزینه‌های کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال بود که این مورد برای بازی با ایتالیا هم لحاظ شد. در واقع تیم ملی بدون محمد هاشم زاده و جلیل دوران به ایتالیا سفر کرد و احتمال دارد در صورت ادامه کار ناظم الشریعه، فرد جدیدی به عنوان دستیار او انتخاب شود.

گزینه دیگر کمیته فوتسال و فدراسیون، حضور سرمربی و کادر فنی جدید بود. همانطور که ذکر شد بررسی تغییر احتمالی در تیم ملی به بعد از مسابقه با ایتالیا موکول شد. در همین ارتباط قرار است روز دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای در کمیته فوتسال برگزار شود تا وضعیت تیم ملی برای ادامه کار با ناظم الشریعه و یا انتخاب سرمربی جدید مشخص شود.

البته ناظم الشریعه که حتی با تیم ملی فوتسال در سال ۲۰۱۶ در رده سوم جام جهانی قرار گرفته است، از حمایت احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال برخوردار است اما بعضی دیگر از اعضای کمیته فوتسال و حتی بعضی از مسئولان فدراسیون روی گزینه‌های دیگر نظر دارند.

موضوع دیگر جلسه هفته آینده، تعیین تکلیف سرمربی تیم فوتسال زیر ۱۹ سال است. تیم زیر ۱۹ سال قرار است حدود یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) شرکت کند ولی هنوز مشخص نیست چه کسی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. مذاکرات غیر رسمی با یکی، دو مربی صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد مربیان مدنظر ابتدا منتظر تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی بزرگسالان هستند تا بر این اساس به پیشنهاد حضور در تیم جوانان پاسخ مثبت یا منفی بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران کمیته فوتسال تيم فوتسال زير ٢٠ سال ايران تیم فوتسال جوانان ایران تیم ملی فوتسال ایران شهاب الدین عزیزی خادم کمیته فوتسال محمد ناظم الشریعه ناظم الشریعه کمیته فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو همین ژانویه به سیگنال ایدونا ‏پارک برگشت ولی او این‌بار بازیکن قرضی‌ای بود که از یونایتد به تیم ‏زردپوش پیوسته بود. ‏

سانچو که دوران بسیار بدی را در الدترافورد گذرانده بود از زمان ‏پیوستن به دورتموند تا اینجا در بوندس‌لیگا 12 بازی انجام داده و 2 ‏گل به ثمر رسانده است ولی بیشترین درخشش سانچو در بازی رفت ‏نیمه‌نهایی مقابل پاری سن ژرمن بود. ‏

روزنامه بیلد در گزارشی تایید کرد که دورتموند بعد از درخشش ‏استثنایی سانچو در بازی با پی‌اس‌جی تصمیم قطعی خود را درباره ‏آینده او گرفته و قصد دارد قرارداد ستاره انگلیسی را دائمی کند. در ‏صورت اینکه مبلغ مد نظر یونایتد برای دائمی شدن انتقال سانچو ‏بیش از میزانی باشد که برای دورتموند قابل پرداخت است، زردهای ‏آلمانی برای تمدید قرارداد قرضی سانچو تلاش خواهند کرد. ‏

سانچو تا سال 2024 با یونایتد قرارداد دارد و تنها ترس دورتموند این ‏است که شیاطین سرخ برای سانچو مبلغی را بخواهند که فراتر از ‏توان مالی باشگاه آلمانی باشد. به این‌حال اگر اریک تن‌هاخ روی ‏نیمکت یونایتد بماند، با توجه به درگیری و دعوای شدید او و سانچو، ‏بعید است یونایتد خواهان بازگشت این ستاره انگلیسی باشد.‏

دیگر خبرها

  • برزیل به تهران می‌آید و کل فوتسال را تکان می‌دهد!
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد