Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که در نامه ارسالی فدراسیون والیبال به باشگاه‌ها، در مورد شیوه برگزاری پلی‌آف هم نظرخواهی شده بود اما دبیر فدراسیون والیبال اعلام کرده نظرسنجی فدراسیون صرفا شامل مرحله برگشت بوده و به پلی‌آف ربطی ندارد. به گزارش ایسنا، در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر والیبال مردان، فدراسیون والیبال با توجه به انتقاداتی که برخی تیم‌ها در مورد شیوه برگزاری رفت و برگشت مسابقات داشتند، اقدام به نظرسنجی در مورد نحوه برگزاری مسابقات در نیم‌فصل دوم کرد و با ارسال نامه‌ای از باشگاه‌ها خواست تا یکی از دو شیوه مذکور در نامه را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبر فدراسیون آمده بود که سازمان لیگ با توجه به درخواست برخی از تیم‌ها مبنی بر تغییر نحوه برگزاری دور برگشت و اهمیت ویژه برگزاری هرچه بهتر لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دور برگشت و مراحل پلی‌آف، همچنین توجه به سلامت بازیکنان، استفاده از سیستم ویدئو چک، پیشگیری از تردد بی‌مورد در مسیرهای پروازی و زمینی، شیوع ویروس جدید کرونا (اُمیکرون)، مصوبه ستاد کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر عدم حضور تماشاچی در مسابقات و ارج نهادن به پیشنهادات و درخواست‌های باشگاه‌ها درخصوص برگزاری فینال مسابقات به شکل دو برد از سه بازی، دو روش برای ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال به‌شرح ذیل پیشنهاد داد:

روش اول: براساس مصوبه نشست هماهنگی با باشگاه‌ها (۲۳ خردادماه) برگزاری مرحله برگشت طبق سنوات گذشته منطبق بر برنامه دور رفت در شهرهای میزبان و پلی‌آف به صورت متمرکز.

روش دوم: متمرکز به میزبانی شهر تهران در دو سالن، هر هفته ۳ بازی با استراحت یک روزه و یک هفته استراحت بین هفته‌ها و فینال هم به صورت دو برد و از سه بازی.

در نهایت اعلام شد که هشت باشگاه پاس گرگان، شهرداری گنبد، پیکان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین رای به روش نخست دادند و ۶ تیم فولاد مبارکه سپاهان، سایپا، شهداب یزد، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه و راه‌یاب ملل مریوان به روش دوم یعنی برگزاری دور برگشت لیگ برتر به صورت متمرکز رای دادند. در نتیجه بر اساس رای اکثریت روش اول اجرا خواهد شد.

در این میان یکی از تیم‌های لیگ مدعی شده که پیشنهاد داده مرحله برگشت به صورت متمرکز و مرحله پلی‌آف به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال در واکنش به این ادعا اعلام کرده که فدراسیون تنها در مورد مرحله برگشت نظرسنجی کرده و ربطی به پلی‌آف نداشته است. در حالی که طبق نامه ارسالی فدراسیون و همچنین خبر منتشر شده در سایت فدراسیون مرحله پلی‌آف هم در خبر ذکر شده و در واقع اظهارات دبیر فدراسیون با نامه ارسالی فدراسیون به باشگاه ها تناقض دارد.

متن نامه ارسالی فدراسیون به باشگاه ها در ادامه آمده است:

انتهای پیام  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال نامه ارسالی فدراسیون فدراسیون والیبال مرحله برگشت باشگاه ها دور برگشت لیگ برتر پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام