Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی موسوی در جلسه ستاد دانشجویی گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به تشریح برنامه‌های این مناسبت در دانشگاه‌های فارس پرداخت و با تاکید بر تبیین ابعاد مکتب شهید قاسم سلیمانی برای ترویج اندیشه و تفکر مکتبی این شهید والامقام، اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در دانشگاه‌های سراسر استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از برگزاری مسابقه بزرگ چله گفتمان سازی مکتب حاج قاسم، در موضوعات هنری و ادبی و رسانه‌ای گرامیداشت سومین یادواره شهدای دانشجوی فارس خبر داد و افزود: دوره شمس «شاگردان مکتب حاج قاسم» به مدت ۲ روز برگزار شد و در ادامه آن به مدت ۵ روز دوره و اعزام نفرات برتر به کرمان برای زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهیم داشت.

مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه یادواره شهدای جبهه مقاومت به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه‌های فارس برگزار می‌شود عنوان کرد: برنامه‌های روایتگری با موضوع حاج قاسم سلیمانی، بازدید و سرکشی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم و ویژه برنامه روایت یک فاتح با محوریت بررسی آثار شهادت حاج قاسم سلیمانی بر منطقه و جهان برگزار می‌شود.

موسوی از برگزاری سلسله نشست‌هایی با موضوعات مؤلفه‌های مکتب سلیمانی و بررسی شعار تربیت سلیمانی‌ها خبر داد و افزود: نشست مجازی با موضوع گفتمان انقلابی سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه بصیرت در مکتب حاج قاسم از برنامه‌های دیگر گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه‌های استان فارس است.

او با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های بررسی شخصیت نظامی حاج قاسم و عرفان عملی در مکتب حاج قاسم گفت: برگزاری کارگاه و دوره سردار بدون مرز (تبیین مکتب حاج قاسم) و مسابقه راه بی پایان (مسابقه از وصیت نامه حاج قاسم) از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی است.

مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری پویش به وقت بیست و یک و سایر پویش‌ها و همچنین رزمایش توئیتری با هشتک انتقام سخت خبر داد و گفت: همایش استانی بیعت دانشجویان با سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با حضور سخنرانان کشوری و همچنین فراخوان مسابقات هنری در قالب‌های شعر، دل نوشته، کلیپ و ارسال صوت با موضوع سردار دل‌ها و… در استان فارس برگزار می‌شود.

کد خبر 5385914

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دانشگاه شیراز بسیج دانشجویی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی کرمانشاه بارش برف آمار کرونا گرگان 9 دی واکسن کرونا سانحه تصادف سویه اومیکرون کرونا زلزله ایلام شهادت حاج قاسم سلیمانی مکتب حاج قاسم سالگرد شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشن «خیلی دخترونه» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روزدختر با حضور بیش از ۲ هزار دختر فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط شهرداری و باشگاه دختران منطقه ۲۲، فرهنگسرای تهران، سپاه ناحیه عماریاسر و مجموعه فرهنگی دریاچه خلیج فارس در دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود.

تجلیل از دختران نمونه، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و اهدای جوایز، برپایی غرفه‌های فرهنگی (نقاشی، خوشنویسی ، واقعیت مجازی ، طب سنتی، اوریگامی، گریم) از بخش‌های این‌مراسم هستند.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آمفی تئاتر غربی دریاچه خلیج فارس برگزار می شود.

کد خبر 6099515 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی