Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادگستری استان فارس سه‌شنبه در مطلب ارسالی از قول معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود:با دستگیری معاون مدیر عامل این شرکت خدمات‌رسان دولتی در استان فارس نفرات بازداشت شده در این پرونده به سه نفر رسید.

افشین محمدی دره شوری گفت:در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیر عامل یک شرکت خدمات رسان دولتی در استان فارس به همراه پیمانکار طرف قرار داد با دستور قضایی بازداشت شد و امروز در ادامه تحقیقات این پرونده معاون مدیر عامل این شرکت نیز بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان فارس روند تحقیقات این پرونده به صورت خارج از نوبت و ویژه در حال رسیدگی است گفت: اتهام اولیه انتسابی به دستگیر شدگان دریافت رشوه بوده و با صدور قرار تأمین مناسب فعلا در بازداشت به سر می برند.

وی افزود: تحقیقات در خصوص سایر بزه های انتسابی به متهمین در این پرونده ادامه دارد و در صورت کشف ابعاد جدیدی از جرائم منتسب به آنها ، با رعایت موازین قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام قضایی اعلام کرد: دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در تحقق امر مبارزه قاطع با فساد اداری به صورت شبانه روزی تلاش خواهد کرد.

 رئیس کل دادگستری استان فارس هفته گذشته ضمن اعلام خبر دستگیری یک مدیر دولتی در استان فارس در حین دریافت رشوه ارزی و مسکوکات طلا بر رسیدگی سریع به پرونده مذکور تأکید کرده بود.

برچسب‌ها دادگستری شیراز بازداشت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری شیراز بازداشت دادگستری شیراز بازداشت فارس استان فارس مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷