Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در حال حاضر بهترین خط دفاعی را دارد و به همراه آن از لحاظ آماری بهترین خط حمله را هم دارا است.

میثم منیعی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم تیم استقلال این فصل مربی محور کار می‌کند و تاکتیکی که مدنظر کادرفنی است بین بازیکنان جا افتاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در حال حاضر بهترین خط دفاعی را دارد و به همراه آن از لحاظ آماری بهترین خط حمله را هم دارا است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد رودی ژستد در استقلال تصریح کرد: ژستد در لیگ ایران از کلاس فوتبالی بالایی برخوردار است و یک فوروارد هدف فوق‌العاده نشان داده و پاسخ اعتماد مجیدی را داده است. به راحتی توپ‌ها را می‌زند، جای‌گیری خوبی دارد و در نبرد‌های هوایی خیلی موفق نشان داده. از نظر من او جزو بهترین بازیکنان لیگ است.

وی در رابطه با قرعه کشی مرحله یک هشتم جام حذفی عنوان کرد: جام حذفی جامی است که باید با انواع تیم‌ها بازی کنیم و جام شگفتی‌ها لقب دارد. استقلال نباید به این فکر کند که چون پیکان را در لیگ شکست داده در جام حذفی دست کم بگیرد، در کل قرعه خوبی است و با عزم جدی و تلاش بازیکنان انشالله پیکان را شکست می‌دهیم و به دور بعد صعود می‌کنیم.

منیعی در ادامه درباره بازی پیش روی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: دو تیم از بار فنی بالایی برخوردار هستند و تفکراتشان در بحث دفاعی یکی است. رقابت استقلالی‌های سابق هیجان‌انگیز است. دو مربی گل نخوردن را ترجیح می‌دهند و در کنار آن حملات خطرناکی دارند به نظرم بازی جذابی را شاهد باشیم و با احترام به تیم حریف امیدوارم استقلال با یک بازی روان برنده ۳ امتیاز این دیدار باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص رای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف احتمالی سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: به نظرم خوب شد که این اتفاق افتاد و باشگاه‌ها به این نتیجه رسیدند که AFC شوخی ندارد. آقایان با دروغ اعتبار فوتبال ایران را به باد دادند. وزارت ورزش و فدراسیون در گذشته بلایی به سر فوتبال آوردند که اکنون نتیجه آن را می‌بینیم. امیدوارم فدراسیون و وزارت ورزش وقت، تدابیری بیاندیشند که شاهد ارسال مدارک جعلی نباشیم.

بیشتر بخوانید: داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: میثم منیعی استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میثم منیعی استقلال بهترین خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟