Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:02:56 GMT

کلوپ: برای رسیدن به سیتی باید باثبات باشیم

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۸۲۴۳

کلوپ: برای رسیدن به سیتی باید باثبات باشیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معقتد است که تیمش هنوز این شانس را دارد که جانشین منچسترسیتی در صدر جدول شود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول سه شنبه شب آخرین بازی سال 2021 میلادی را برابر لسترسیتی برگزار خواهد کرد و امیدوار است که با پیروزی در این بازی به منچسترسیتی نزدیک‌تر شود.

آنها در حالی به مصاف این تیم خواهند رفت که شش امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارند، هرچند یک بازی هم کمتر از شاگردان پپ گواردیولا انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ درباره شرایط تیمش گفت:« ثباتی که بازیکنان در طول این مدت از خود به نمایش گذاشته‌اند باورنکردنی است اما این تنها شانسی است که ما داریم. در لیگی که بهترین تیم دنیا در آن توپ می‌زند، این که بخواهید از آنها جلو بیفتید واقعا کار دشواری است. اما ما تا به حال توانستیم خودمان را در نزدیکی این تیم حفظ کنیم و کاملا دور از دسترس نباشیم. اینطور نیست که دیگر شانسی نداشته باشیم.»

 

 

این مربی آلمانی ادامه داد:« اما شما می‌دانید که سیتی امتیازات زیادی  از دست نمی‌دهد پس بهتر است که خودتان هم امتیاز زیادی از دست ندهید. اول از همه باید در همین سطح بمانیم و این چیزی است که به ما این شانس را می‌دهد که ثبات داشته باشیم و از نظر فوتبال بسیار رشد کنیم. اگر نتوانیم با همین ثبات پیش برویم، هیچ شانسی نداریم.»

کلوپ اضافه کرد:« من فکر می‌کنم ما و سیتی توانستیم به یکدیگر فشار بیاوریم تا به آمارهای بسیار خوبی دست پیدا کنیم. تصور کنید اگر در فینال لیگ قهرمانان 2018 پیروز می‌شدیم و لیگ برتر پیش از آن رامی‌بردیم چه اتفاقی رخ می‌داد! اما نتوانستیم برابر رئال به پیروزی برسیم و لیگ برتر را هم نبردیم. شما می‌توانید بگویید با یک امتیاز اما این تفاوت برای من 11 میلیمتر بود (زمانی که جان استونز شوت محمد صلاح را از روی خط بیرون زد). ثبات آنها در طول این مدت طولانی دیوانه‌وار بوده است.»

 

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید

ستاره جوان بایرن مونیخ در لیست بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت حضور نداشت.

طرفداری | بایرن مونیخ در حالی در این هفته از مسابقات بوندسلیگا از سد آینتراخت فرانکفورت گذشت که جمال موسیالا در لیست باواریایی‌ها برای این مسابقه حضور نداشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، بایرن مونیخ که دیگر شانسی برای قهرمانی در بوندسلیگا ندارد مقابل آینتراخت فرانکفورت قرار گرفت و با پیروزی 2-1 مقابل این تیم حالا با روحیه‌ای خوبی در آلیانتس آرنا پذیرای رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. اما نکته نگران‌کننده برای بایرن مونیخ و هوادران‌اش، غیبت جمال موسیالا و البته مصدومیت کنراد لایمر در بازی مقابل آینتراخت بود.

توماس توخل در مورد اینکه چرا موسیالا در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیست بایرن مونیخ قرار نداشت، گفت:

او نمی‌تواند بازی کند. جمال واقعاً دوست داشت و می‌خواست که بازی کند، اما به دلیل مشکلی که در تاندون او وجود داشت و احساس درد می‌کرد، نتوانست بازی کند.

با وجود غیبت جمال موسیالا در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت اما بایرن مونیخ به حضور ستاره جوان خود به بازی مقابل رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشبین است و احتمالا موسیالا به این بازی حساس می‌رسد.

بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت؛ یک پیروزی دشوار با طعم بریس هری کین

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!