Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گزارش خود را طی بازدید از محله امام زاده قاسم در منطقه ۹ را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا؛ ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر، بازدید از محله امام زاده قاسم منطقه ۹ اظهار کرد: صدای هواپیماها هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد ساکنان این منطقه را آزار می دهد و مردمی که اطراف فرودگاه زندگی می کنند باید امتیاز خاصی داشته باشند درحالی که این کار صورت نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتقال فرودگاه مهرآباد آرزوی مردم این منطقه است و همچنین بزرگراه یادگار امام تکمیل نشده است و مردم نگران هستند که این بزرگراه هم تکمیل نشود و مانند انتقال فرودگاه مهرآباد بی تکلیف بماند.

امانی گفت: مردم این منطقه سال هاست معطل این هستند که آیا شهرداری ملک آن‌ها را می خرند یا خیر، همچنین بافت فرسوده در منطقه ۹ خطر آفرین خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فاضلاب این منطقه دارای مشکل است، ادامه داد: عدم لایروبی معابر نیز از دیگر مشکلات منطقه ۹ بوده است این آلودگی و عدم لایروبی باعث افزایش موش در سطح محله شده است. محله ای با ۲۵ هزار جمعیت بانک، درمانگاه و مدرسه ابتدایی و بالاتر ندارد.

وی با بیان اینکه در این منطقه بیشتر از مناطق دیگر مهاجران زیادی از مرزهای شرقی کشور داریم، اضافه کرد: مشاغل برخی این مهاجران باعث شده که مردم این محله اعتراض داشته باشد.

امانی تصریح کرد: حضور معتادان متجاهر و کارتن خواب ها به دلیل عدم تکمیل پروژه یادگار امام و نبود مرکز درمان اعتیاد باعث استقرار در این منطقه شده است.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: دو گود بزرگ رها شده در این منطقه وجود دارد که شهرداری گفته بود می‌خواهیم آن را پارکینگ طبقاتی کنیم و این اقدام صورت نگرفته است و درختان این منطقه درحال خشک شدن است.

وی بیان کرد: شهرداری توجه ویژه به مشکلات مردم در این منطقه داشته باشد، تکمیل بزرگراه و خرید خانه‌های مردم این مناطق توسط شهرداری و رفع مشکلات فاضلاب این منطقه در دستور ‌کار شر‌کت فاضلاب باشد.

امانی با اشاره به اینکه اگر قرار نیست فرودگاه هم منتقل شود شرایط بهتری برای سکونت مردم باشد، افزود: بانک ها فقط به دنبال این نباشند که فقط در محلات برخوردار شعبه تاسیس کنند حداقل یک شعبه در محلات جنوب شهر در نظر داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای راه اندازی مدرسه در این منطقه توجه و شهرداری نیز به فکر لایروبی برای از بین رفتن موش‌ها در این منطقه نیز باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران جلسه علنی فرودگاه بزرگراه شهرداری شورای شهر مشکلات موش مدرسه کارتن خواب اعتیاد شهر تهران مشکلات مردم آموزش و پرورش شورای شهر شهرداری مدرسه منطقه9 عضو شورای شهر تهران منطقه ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید مسکن در شمال تهران شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228899 برچسب‌ها قیمت مسکن

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر