Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۳۳ روستای استان زنجان با مشارکت خیران آب‌رسانی می‌شود.

علیرضا جزءقاسمی صبح امروز (۷ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آب‌رسانی به ۳۳ روستا در قالب ۱۸ پروژه در مناطق محروم استان زنجان با مشارکت بنیاد خیریه فرهنگی حاج اکبر ابراهیمی اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها، جمعیتی معادل ۶۵۶۶ نفر از آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند، افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح، به روستاهای باش‌قشلاق، مرصع، قوزلو، دهشیر سفلی، قلعه چای، مینان، حبش، علی‌آباد، امیرآباد، کپز، ویزمک، ملاپری، قره‌چریان، زنگین، پاشاچای، کاکاباد، اسدآباد، قره‌گول، تشویر و گلی آبرسانی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه طبق برنامه زمان‌بندی شده، آبرسانی به این روستاها تا پایان اسفند امسال تکمیل خواهد شد، ادامه داد: طبق قرارداد منعقده شده در این طرح، بنیاد خیریه فرهنگی حاج اکبر ابراهیمی نسبت به تهیه لوله، تجهیزات، اتصالات و ساخت مخازن متعهد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، تصریح کرد: این بنیاد خیریه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال لوله و اتصالات تامین کرده و مابقی طرح را شرکت آبفا با مشارکت اهالی اجرایی می‌کند.

جزءقاسمی خاطرنشان کرد: اجرای عملیات لوله‌گذاری، احداث شبکه توزیع و ایجاد منابع تامین نیز از جمله تعهدات شرکت آب و فاضلاب در این قرارداد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان آبرسانی به روستاها استان زنجان شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه