Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آخرین آمارها متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران طی آذرماه به ۳۲ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱.۸ و ۲۱.۱ درصد افزایش یافته است.

همچنین، تعداد معاملات انجام شده در این ماه حدود ۹.۸ هزار فقره بوده که در مقایسه با ماه قبل ۳۳.۸ درصد زیاد شده است که در این بین، بررسی جزئیات متوسط قیمت هر متر خانه و تعداد معاملات انجام شده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نشان می‌دهد که بیشترین قیمت هر متر خانه ۶۹ میلیون و ۸۱ هزار تومان در منطقه یک و کمترین آن با ۱۵ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان در منطقه ۱۸ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه براین، در نهمین ماه سال در مناطق ۱ و ۱۸ تهران به ترتیب معادل ۴۱۳ و ۲۶۱ فقره خانه معامله شده است.

تغییرات قیمت خانه در هر منطقه از تهران

 بررسی تفاوت متوسط قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران در آذر نسبت به آبانماه سال جاری بیانگر این است که معادل ۱۸ منطقه از تهران با افزایش قیمت مسکن در ماه موردنظر مواجه شده‌اند که در این بین، به ترتیب مناطق ۶، ۱۲ و ۳ بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.

علاوه براین، مسکن در آذر ماه سال جاری در ۴ منطقه دیگر از تهران نسبت به آبانماه کاهش قیمت داشته‌ که شامل مناطق ۱، ۸، ۱۹ و ۲۲ می‌شود.

از سوی دیگر، تعداد معاملات مسکن در آذر ماه سالجاری نسبت به آبانماه در تمام مناطق تهران افزایشی بوده است و کم‌ترین تعداد معامله مسکن به منطقه ۱۹ با ۹۷ معامله و بیشترین تعداد معامله نیز به ترتیب به مناطق ۵، ۱۰، ۲ و ۴ مربوط می‌شود که هر یک به ترتیب  ۱۴۰۰، ۹۸۳، ۸۲۹ و ۸۰۹ معامله مسکن داشته‌اند./ ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خانه منطقه تهران ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟