Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان در جریان تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کلاله در اتفاقی جالب فرماندار سابق با رفتاری تحسین برانگیز و برگرفته از اخلاق اسلامی برای تائید جایگزین خود جان بچه‌اش را قسم خورد.

در روزهای اخیر بازار تکریم و معارفه‌های سیاسی در سطح استان گلستان همچون سراسر کشور داغ است و کم کم دولت مردمی با انتخاب نیروهای مد نظرش برای کار کردن در راستای اهداف این دولت، مدیران جدید را منصوب و معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا در روزهای گذشته شاهد تغییرات در 6 فرمانداری استان گلستان بوده‌ایم و امروز نیز با تغییر در راس مدیریت شهرستان گالیکش تعداد شهرستان‌های استان گلستان که فرماندار جدید به خود دیده‌اند نصف خواهد شد.

اما نکته‌ای که در نظام و جامعه اسلامی مهم‌تر از اصل تغییرات و جابه جایی در مدیران است، نوع نگاه و نگرش مدیران به جابه جایی به عنوان یک اصل مدیریتی و انکارناپذیر برای پیشرفت و تعالی مبتنی بر چرخش نخبگان و بهره مندی از همه ظرفیت های موجود است. این نگاه هم دلبستگی انسان به پست ها را از بین برده و هم فرد را از همان لحظه پذیرش مسئولیت آماده خداحافظی از جایگاه و مقام می کند.

در همین راستا در جریان آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کلاله که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار شد، فرماندار سابق این شهرستان در اقدامی تحسین برانگیز و با روحیه ای بسیار بالغانه و سرشار از عزت نفس بیش از دو سوم زمان سخنرانی خود را به تعریف، تمجید و تائید فرد جایگزین خود اختصاص داد.

محمد ابراهیمی تودرواری که 17 ماه سکاندار دولت در این شهرستان بود در سخنان خود فرهاد شیبک فرماندار جدید این شهرستان را فردی دانست که بوی صداقت، سلامت و پاکی از وجودش استشمام شده و به دلیل برنامه محور بودن می تواند مسیر توسعه شهرستان را تسریع کند.

اما نقطه عطف این مراسم آنجا بود که محمد ابراهیمی تودرواری در بخشی از سخنرانی خود با بیان اینکه فرزندم «امیرحسین» که برای معارفه من در مراسم حاضر نبوده امروز برای معارفه جایگزین من آمده و گفته است آمده‌ام به عمو فرهاد تبریک بگویم. اما آنچه همه افراد حاضر در سالن را در این آئین تحت تاثیر قرار داد این جمله فرماندار سابق کلاله بود که من حاضرم به جان عزیزترین فرد زندگی‌ام، فرزندم امیرحسین قسم بخورم که فرهاد بهترین انتخاب برای فرمانداری کلاله بود.

این اقدام او که با صلوات مردم به نشانه تشویق و تحسین روحیه ازخودگذشتگی وی همراه شده بود بعد از اتمام مراسم نیز نقل محافل دو و چند نفره افراد حاضر در سالن شد.

فارغ از شخصی کردن ماجرا و گفت و گو پیرامون مصادیق این رفتار برآمده از تربیت اسلامی و دستورات دین مبین اسلام مبنی بر خودساختگی مدیران به نظر می رسد توسعه این نگاه بالغانه در بین مدیران و تبدیل مراسمات تکریم و معارفه به آئین مهربانی و صداقت به جای دلخوری و رقابت می تواند به همدلی و پیشبرد امور در تمامی سطوح کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکریم و معارفه فرماندار سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است