Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شاهرخ بیانی پیشکسوت فوتبال ایران که این روزها مربی تیم نساجی مازندارن درباره وضایع اخیر فوتبال ایران سخن گفت. های‌لایت مصاحبه بیانی را در زیر می‌خوانید:

*مشکل این روزهای نساجی زمین تمرین است. متاسفانه ما نمی توانیم در شهر خودمان تمرین کنیم زیرا زمین آنجا هنوز آماده نشده و بعید می دانم که تا پایان لیگ هم بتوانیم در میان هواداران نساجی تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود که به سرعت زمین محل تمرین نساجی در ساری آماده شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده و ما باید در تهران تمریناتمان را پیگیری کنیم.

*نساجی خانه به دوش است. قرار است برای دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به اصفهان برویم و آنجا برابر حریف بازی کنیم. البته قرار بود در ابتدا بازی ما در مشهد برگزار شود که این امر میسر نشد و حالا باید در اصفهان بازی کنیم.

*بحث استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان و حذف آنها صحبت تازه ای نیست. باید چند سال پیش این اتفاق رخ می داد. کشوری که این همه سرمایه دارد نباید تیم های پرطرفدارش به چنین روزی بیافتند.

*بهتر است یک سال کل فوتبالمان را تعطیل کنیم. بدهی ها را بپردازیم مشکلات را حل کنیم و دوباره از نو شروع کنیم. دو تیم پرطرفداری که نه استادیوم دارند و نه زیرساخت های حرفه ای به طور حتم نمی توانند مجوز حضور در لیگ قهرمانان را بگیرند.

*در حال حاضر طبق رنکینگ فیفا، تیم اول آسیا هستیم اما از نظر امکانات از کشورهایی مثل قطر و امارات پایین تر هستیم و این جای تاسف است که هنوز نتوانسته ایم دو تیم پرطرفدارمان را که هواداران میلیونی دارند بهترین امکانات را در اختیارشان قرار دهیم.

*دیگر به مردم دروغ نگوییم. شفاف با آنها صحبت کنیم. ما حتی نتوانسته ایم سیستم وی ای آر را وارد کشور کنیم بعد دروغ می گوییم که ما مجوز حرفه ای بودن را گرفته ایم. هر روز پنجره نقل و انتقالات یک تیم بسته می‌شود و این باعث آبروریزی فوتبال ما در دنیا شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شاهرخ بیانی نساجی استقلال استقلال شاهرخ بیانی فدراسیون فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی، آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاه‌ها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیین‌های سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901540

دیگر خبرها

  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)