Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی صباغی رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل،بدون حضور بخش خصوصی, توان هیاتهای ورزشی بالا نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، هادی صباغی رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل در خصوص حضور تیم شمشیر بازی استان اردبیل در لیگ گفت: با دو تیم در دو اسلحه وارد مسابقات لیگ برتر شمشیربازی باشگاههای ایران شده ایم و سعی کردیم تیمی ببندیم که از آبروی ورزش و شمشیربازی استان دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
صباغی افزود: در قالب هیاتهای ورزشی, بیش از این نمی توان در سطح اول کشور مدعی بود و باید زمینه حضور قوی بخش خصوصی را در ورزش استان مهیا کرد. رئیس هیات شمشیر بازی استان اردبیل اضافه کرد: تیمهای قدر کشور مثل سپاهان, مس سونگون, چادرملو و دانشگاه آزاد حضور قدرتمندی در لیگ برتر امسال داشتند و بالای 200 میلیون برای تیم خود هزینه کرده اند در حالیکه ما با زیر یک چهارم این مبلغ ها تیم را بسته ایم که آن هم حاصل پیگیری ها و حمایت های مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان بوده است. او تصریح کرد: امیدواریم مسئولین ارشد استان با پیگیری زمینه حضور قوی بخش خصوصی را در ورزش استان مهیا کنند تا ورزشکاران خوب ما بتوانند از حق و حیثیت ورزش استان در سطح کشور بخوبی دفاع کنند. در قالب هیاتهای ورزشی بیش از این نمی شود موفق شد. صباغی اشاره کرد: در هر دو اسلحه در کورس کسب رتبه هستیم و قطعا در دور برگشت مسابقات نتایج بهتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان اردبیل مسابقات لیگ برتر ایران بخش خصوصی بازی دانشگاه آزاد لیگ برتر ورزش و جوانان اردبیل هیاتهای ورزشی استان اردبیل بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار، حسن محمدی ادیب ظهر سه‌شنبه در بازدید از خانه‌های تاریخی اردبیل اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بناهای تاریخی استان، بیان کرد: با توجه به اینکه واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بناها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

کد خبر 6093206

دیگر خبرها

  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است