Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:04:20 GMT

نجات گوسفند از ته چاه در اراک

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۹۰۲۴

نجات گوسفند از ته چاه در اراک

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آقازیارتی مدیر عامل آتش نشانی شهر اراک گفت: با تماس یک چوپان با سامانه ۱۲۵ و اعلام خبر سقوط یکی از گوسفندانش در داخل یک چاه و درخواست کمک از آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان تیم امداد و نجات ایستگاه شماره یک (شهید نظری) را در ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه دیروز رهسپار محل حادثه در اطراف روستای چقا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازیارتی افزود: چوپانی که در حال جابه جایی گله گوسفندان اش بود وقتی که متوجه نبود یکی از دام‌ها می‌شود اقدام به جستجو در اطراف روستا کرده که پس از شنیدن صدای این حیوان، متوجه سقوط گوسفند به داخل چاه شده و سراسیمه دست به کار می‌شود تا گوسفندش را نجات دهد.

او اضافه کرد: پس از آنکه این چوپان کاری از دستش برنیامده با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک می‌کند که با حضور آتش نشانان در محل کارگاه نجات بر روی دهانه چاه برپا کردند.

مدیر عامل آتش نشانی شهر اراک بیان کرد: یکی از نجاتگران با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از تجهیزات نجات تخصصی، ضمن ورود به این چاه، پس از تثبیت کردن حیوان در عمق چاه، با همکاری سایر نیرو‌های عملیاتی این گوسفند را از عمق ۱۰ متری چاه به سطح زمین منتقل کرد.

او ادامه داد: این گوسفند که با تلاش نیرو‌های آتش نشانی صحیح و سالم از چاه خارج شده بود، تحویل صاحبش شد و آتش نشانان به ایستگاه مراجعت کردند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی اراک نجات از مرگ آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه