Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان قاسمی صبح سه‌شنبه در جلسه تنظیم بازار نظرآباد با اشاره بر تشکیل کمیته مشترک تنظیم بازار با بهره‌مندی از دستگاه‌های متولی برای پایش مستمر بازار اظهار کرد: از این پس کمیته مشترک تنظیم بازار با حضور بازرسین ادارات جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات و اتاق اصناف در جهت پایش مستمر وضعیت بازار، پیگیری و اجرای مصوبات ستاد و… به طور مرتب برگزار و اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این پایش مستمر، ما متولیان امر، نه صرفاً کالاهای اساسی بلکه کلیه کالاها و فروشگاه‌های عرضه را مورد بررسی قرار خواهیم داد و موظف به رصد و مقابله با تمام کم فروشی‌ها، گرانفروشی‌ها و… هستیم.

فرماندار نظرآباد با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج اصناف و تمامی دستگاه‌های مربوطه بیان کرد: می‌توان با مثلث تقسیم کار اصولی، تدوین برنامه‌های راهبردی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها در مقابل کم فروشی و گرانفروشی‌ها ایستاد که بی شک این تشدید نظارت‌ها عرصه را برای متخلفین و سودجویان نیز تنگ‌تر خواهد نمود و بازار به وضعیت نرمال و متعادلی خواهد رسید.

وی در خصوص لزوم دریافت و تقسیم عادلانه سهمیه شهرستان تشریح کرد: مأموریت اصلی ما خدمت به مردم است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با پیگیری و تلاش مضاعف برای حل مشکلات که از جمله این امور می‌توان به لزوم دریافت کامل سهمیه کالاهای اساسی شهرستان از استان و نظارت بر توزیع واقعی و عادلانه آن میان شهروندان اشاره نمود که بخشی از مشکلات معیشتی را مرتفع خواهد نمود.

قاسمی اجرای طرح محله‌محور و منطقه‌بندی شهرستان برای نظارت دقیق‌تر بر توزیع کالاها را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: کلیه رؤسای ادارات و بازرسین باید به این مهم دقت نظر داشته باشند که ضمن نظارت دقیق و مستمر، از ایجاد هرگونه تنش پیشگیری نمایند تا بتوان در فضایی آرام و امن به ارائه خدمت پرداخت.

وی تصریح کرد: در حال پیگیری برای تکمیل پروژه راه اندازی بازارچه شهرستان و افتتاح آن هستیم که با آغاز فعالیت آن در آینده نه چندان دور، از کلیه تولیدکنندگان مستقر در نظرآباد نیز دعوت خواهد شد تا به توزیع و فروش محصولات خود با تخفیف بپردازند که این هم به نفع خریداران که شهروندان عزیز نظرآبادی هستند خواهد بود و هم به نفع تولیدکنندگانی که بی واسطه به فروش محصول خود خواهند پرداخت.

در این جلسه رؤسای ادارات و سازمان‌ها نسبت به ارائه گزارش در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در راستای تنظیم بازار و رصد مستمر قیمت‌ها پرداختند.

کد خبر 5386050

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان قاسمی فرمانداری نظرآباد کالاهای اساسی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف آمار کرونا گرگان 9 دی واکسن کرونا سانحه تصادف سویه اومیکرون کرونا زلزله ایلام تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور در این استان برگزار می‌شود.

سردار حمید خرم‌دل روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت که با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مسئولان استانی و محلی خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، افزود: در مدارس و دانشگاه‌ها با حضور رزمندگان دفاع مقدس، ظرفیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین می شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۰۰ جلد کتاب در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس استان تهیه و چاپ می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی شهید هدایت الله طیب اهل شهرستان لنده که تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه‌های آمریکا را رها کرده، به کشور بازگشت و سپس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده و به شهادت رسید نیز در حال ساخت است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان، یک رزمایش فرهنگی به مدت ۱۵ شبانه روز در استان برگزار می‌شود و در حاشیه این برنامه فرهنگی نمایشگاه بزرگی نیز برپا خواهد شد.

خرمدل تاکید کرد: تمثال امیر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد طراحی و تقدیم خانواده شهدا می‌شود. همچنین تصاویر همه شهدای استان در بلوارهای شهرهای استان نصب خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی و خدمت به مردم به تعداد هر شهید استان تا زمان برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان  کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین راستا ۲۰۰۰ سری جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان خواهد شد.

همچنین حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای، امام جمعه شهر باشت با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات اشاره کرد و گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است. قلب پدر و مادر، معرکه شهید و آغوش پروردگار این سه منزل است. شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده است که ۷۰ مرتبه از مادر مهربان‌تر است. جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

وی افزود: من از طرف ایل بزرگ شهرستان باشت باوی صحبت می‌کنم. در کتب تاریخی به پهناور بودن شهرستان باشت سخن گفته است. این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش در خوزستان طول دارد و مسیر عبور امام رضا(ع) از خان‌احمد شهرستان باشت می‌گذرد. من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

امام جمعه باشت با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، اظهارکرد: تشکر می‌کنم از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند.

به گزارش ایسنا، وی از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواست کرد: سردار شهید درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشکی دریا بود. درخواست من اینست که موشک یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نامگذاری کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست