Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:17:33 GMT

تمامی مشمولان در سامانه «سخا» ثبت نام کنند

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۹۱۶۰

تمامی مشمولان در سامانه «سخا» ثبت نام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به اینکه سامانه اینترنتی سازمان وظیفه عمومی به سامانه خدمات الکترونیک انتظامی (سخا) متصل شده است، لذا تمامی مشمولان برای بهره مندی از خدمات اینترنتی سازمان وظیفه عمومی از جمله ثبت درخواست معافیت تحصیلی، خروج از کشور و … باید ابتدا در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی (سخا) ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان باید با کد ملی و شماره تلفن همراهی که به نام خود فرد است در سامانه ثبت نام و کلمه عبور دریافت کنند.

مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 5386020 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان وظیفه عمومی سربازی خدمت سربازی سامانه سخا شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی تصادفات رانندگی پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی میراث فرهنگی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سانحه تصادف شهر تهران میدان میوه و تره بار مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل